Op ons werk moet er regelmatig een "Profiel Reset" uitgevoerd worden. Er moet dus lokaal als op de server een folder ge-renamed worden zodat bij het aanloggen op het domain een nieuw profiel word aangemaakt.. Gezien bij ons niet iedereen de kennis hebt wil ik hier iets op verzinnen.. Hoe kan ik dit het beste aanpakken ? Wat er gedaan moet worden is :
- Lokaal een folder renamen ( c:\document and settings ) via de admin share \\IP Adres\c$
- Folder renamen op de server waarbij eerst de ownershop overgenomen moet worden
Ik heb me suf ge-googled, maar niet echt concrete oplossingen.. Het voordeel is dat dit via 1 account kan.. Dus iedereen op ons werk gebruikt 1 account met genoeg rechten..
Er moet wel een input gegeven kunnen worden gezien de profieldata niet op 1 server staat..
Servers zijn w2k3 en clients zijn XP machines.. Elk tip is welkom
- Lokaal een folder renamen ( c:\document and settings ) via de admin share \\IP Adres\c$
- Folder renamen op de server waarbij eerst de ownershop overgenomen moet worden
Ik heb me suf ge-googled, maar niet echt concrete oplossingen.. Het voordeel is dat dit via 1 account kan.. Dus iedereen op ons werk gebruikt 1 account met genoeg rechten..
Er moet wel een input gegeven kunnen worden gezien de profieldata niet op 1 server staat..
Servers zijn w2k3 en clients zijn XP machines.. Elk tip is welkom