[2000] Ontgrendelen gaat niet - zegt dat pwd incorrect is*

Pagina: 1
Acties:

• Tommetje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb een heel vaag probleem met mijn windows 2000 computer. Als ik de pc vergrendel, en daarna probeer te ontgrendelen met het goede wachtwoord (dit weet ik omdat ik met dat zelfde wachtwoord wél kan inloggen) zegt hij dat 't wachtwoord fout is. :? Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Tommetje op 03-03-2006 14:19 ]

Hoi!

• Tommetje
*schopje*

Iets meer informatie:
Het inloggen met wachtwoord x gaat helemaal prima, maar ontgrendelen, wachtwoord wijzigen, of inloggen vanaf een andere computer op deze pc met wachtwoord x (hetzelfde dus!) gaat fout. Dan zegt ie dat het wachtwoord fout is. :? Ben een beetje wanhopig momenteel ;)

Heb ook totaal geen idee waar op te zoeken op Google/GoT..

[ Voor 10% gewijzigd door Tommetje op 07-03-2006 21:03 ]

Hoi!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En als je het password intypt in het vakje van de username? Is het dan wel allemaal juist of krijg je dan andere tekens? :)

• Tommetje
Zo, ik heb het opkunnen lossen, door bij geavanceerd userbeheer (of hoe dat dan ook heet :P ) het wachtwoord te wijzigen (want daar hoef je het oude wachtwoord niet in te vullen). Nu werkt alles weer normaal. Vaag.. Maar goed, het werkt! :)

Hoi!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:26
Hangt de pc in een domein ?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-03 09:15
Niet gewoon een standaard gevalletje capslock? Ook worden je taalinstellingen pas geapplied nadat je inlogt. Daardoor zitten speciale tekens op een andere plaats op je toetsenbord.

[ Voor 60% gewijzigd door djluc op 11-03-2006 08:52 ]

Verwijderd

djluc schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:20:
Niet gewoon een standaard gevalletje capslock? Ook worden je taalinstellingen pas geapplied nadat je inlogt. Daardoor zitten speciale tekens op een andere plaats op je toetsenbord.
Tommetje heeft al een ander wachtwoord gemaakt, maar dit zal inderdaad de oorzaak zijn geweest, elevator doelt daar waarsch. ook op, dé methode omdat te checken is het wachtwoord intoetsen bij de username.
Ik denk niet dat Tommetje dat geprobeerd heeft.
Pagina: 1