Waar super goedkope mobiel vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 428 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Jahoor, mijn nokia 6230 heeft het begeven met nog 3 maand te gaan voordat mijn abbonement afloopt. Nu moet ik voor deze 3 maanden eigenlijk een nieuwe telefoon hebben maar het mag dus weinig kosten. Ik heb al op internet gekeken en daar ben je wel voor een eurootje of 50 klaar maar dat vind ik dus eigenlijk te duur.

Nu weet ik dat er een jaar of wat geleden weleens aanbiedingen waren die spotgoedkoop waren. Mn broertje kocht toendertijd een mobieltje voor 10 euro met 10 euro beltegoed. Een super simpel ding maar het werkte prima. Zoiets zoek ik nu eigenlijk ook. Maar het is vrij lastig zoeken over het hele web.

Heeft iemand een link of een adres waar nog zulke aanbiedingen gelden? Provider etc maakt me niets uit. Gewoon een goedkoop mobieltje om in de tussentijd even te bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
marktplaats?
ebay?
speurders?
google?
vrienden en familie (iedereen heeft er onderhand 5 in de la liggen waar ze nix mee doen)
Verder die tel die jij bedoelt is denk ik die van tele2 maar er zitten daar wel wat addertjes onder het gras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
10 euro met 10 euro beltegoed
Kruidvat/Tele2? Dat heb ik ook, ik ga er van uit dat die nog niet simlock vrij is. Pakket moest je aanvragen duurde drie weken.
Ging om de Nokia 1100, verkoopt Nokia voor 20 dollar in USA.
Provider maakt niet uit? Gewoon even zoeken inderdaad naar dit soort aanbiedingen.

[ Voor 44% gewijzigd door Soldaatje op 03-03-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Marktplaats etc staat eigenlijk niets wat in aanmerking komt. Bij die tele2 aanbiedingen zaten niets geen addertjes onder het gras hoor. Liefst koop ik er gewoon voor 10-20 euro een ipv familie af te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:04

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

www.kelkoo.nl gaat tot 39 euro voor een prepaid telefoon. Zoek anders gewoon eens op "goedkope telefoon" op google, informatie genoeg.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Januszjes schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:55:
Jahoor, mijn nokia 6230 heeft het begeven met nog 3 maand te gaan voordat mijn abbonement afloopt.
Euh, je kan toch 3 maanden van te voren contract verlenging/ overstap met een nieuw toestel doen? En dan gewoon nu al het toestel krijgen. Althans zo ging het vroeger.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heeft een familielid/kennis/vriend dan geen oude meer liggen? Aangezien iedereen tegenwoordig bijna om het jaar een nieuwe mobiel koopt lijkt me dat best aannemelijk.. (heb zelf ook wel een aantal oudjes liggen (die ik btw. gebruik als reserve en dus niet te koop zijn :P).

[ Voor 14% gewijzigd door Palomar op 03-03-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:18

eisbaer

Zie signature

Voor 15 euro koop je een nokia 3310. Simpel ding maar voor 10-20 euro kan je geen rolls royce verwachten natuurlijk.

http://koopjes.marktplaat...sYwDv%2FXfH7lKRIM%3D&df=1

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Bij kijkshop is nog wel een goedkope voor 30 euro: http://www.kijkshop.nl/in...345&intProductgroepID=353

Sowieso wel handig om als reserve te hebben... Desnoods even mee langs de lokale unlock-turk om je huidige sim erin te kunnen gebruiken ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Palomar op 03-03-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:24

Shabbaman

Got love?

Kijk eens in de pricewatch. nokia 3410 voor 18e plus 9e verzendkosten. Telecomvergelijker.nl is ook wel handig om toestellen te zoeken.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Shabbaman schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:23:
Kijk eens in de pricewatch. nokia 3410 voor 18e plus 9e verzendkosten. Telecomvergelijker.nl is ook wel handig om toestellen te zoeken.
Dat is een leather case helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 22:39
icm een abonnement een toestel met geld toe kan ook, zie onder andere deze aanbiedingen op telecomvergelijker.

[ Voor 8% gewijzigd door Rrob op 03-03-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:24

Shabbaman

Got love?

Januszjes schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:30:
[...]

Dat is een leather case helaas.
Shit ja... de price watch wordt belazerd door hardware discount! Hier dan, Trium eclipse voor 25e.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Shabbaman schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:34:
[...]

Shit ja... de price watch wordt belazerd door hardware discount! Hier dan, Trium eclipse voor 25e.
Lekker goedkoop, maar als ik eerlijk ben loop ik liever niet met dat ding rond. Het moet wel een beetje toonbaar zijn. Zoiets als de 3310 idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
omg, ook nog eisen gaan stellen :P

Ik vind die van de kijkshop anders nog best toonbaar (ook al is het een of ander pauper merk).... Goedkoper krijg je echt niet hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door Palomar op 03-03-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56
Palomar schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:19:
Bij kijkshop is nog wel een goedkope voor 30 euro: http://www.kijkshop.nl/in...345&intProductgroepID=353

Sowieso wel handig om als reserve te hebben... Desnoods even mee langs de lokale unlock-turk om je huidige sim erin te kunnen gebruiken ;)
Als dat aan de orde is ben je zo weer 10 tot 15 euro verder, voor onbekende toestellen willen ze nog weleens wat meer centen vragen, en dan ben je je winst wel weer kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56
Palomar schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:46:

Ik vind die van de kijkshop anders nog best toonbaar (ook al is het een of ander pauper merk).... Goedkoper krijg je echt niet hoor.
Sagem is best een goed merk qua telefoons hoor, misschien niet de beste maar best een goede, nooit problemen mee gehad ! Die Sagem My X-1 is best een goede telefoon hoor, beter dan de 3310. En een mobiel los kopen is duurder dan er eentje met prepay, helaas moet je em dan wel laten unlocken (meestal 5 of 10 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Palomar schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:46:

sagem valt volgens mij nog wel te doen hoor

edit: telaat, sagem is van oudsher een Frans bedrijf opgericht in 1924.

[ Voor 9% gewijzigd door CR35 op 03-03-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:19

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dan haal je toch een gebruikte 3310 zonder simlock voor €25 :9

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog een 2600 liggen. goede staat simlockvrij en met lader. heb je bovendien kleurenscherm.. ;) 35,-

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bombadil schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:13:
[...]

Euh, je kan toch 3 maanden van te voren contract verlenging/ overstap met een nieuw toestel doen? En dan gewoon nu al het toestel krijgen. Althans zo ging het vroeger.
ja maar bij contract verlenging betaal je je scheel aan een nieuwe telefoon, je kan beter je contract opzeggen en nieuw contract afsluiten, betaal je veel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Waar je de goedkoopste telefoon vindt moet je toch echt zelf uitzoeken.
Als je zo goedkoop een telefoon wilt kopen zul je hoe dan ook concessies moeten doen.
Tips om een prepaid telefoon te kopen om te gebruiken in combinatie met een abonnement zijn hier eigenlijk ook niet echt gewenst.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.