Gekkie is a proud member of TheBenny!
Dat geeft de code aan welk type ogr je aan het berekenen bent....je hebt ogr-24 en ogr-25.
Dat getal wat tussen haakjes staat is de packetgrootte.
Hopeleijk is het duidelijk genoeg......ik heb namelijk weinig verstand van ogr.
edit: na betere bestudering....heb ik de indruk dat ik niet echt een nuttige reply heb getiept
Dat getal wat tussen haakjes staat is de packetgrootte.
Hopeleijk is het duidelijk genoeg......ik heb namelijk weinig verstand van ogr.
edit: na betere bestudering....heb ik de indruk dat ik niet echt een nuttige reply heb getiept
zal die van mij ook ff verduidelijk die troep tussen de [ ] de verandert dus steeds (en wordt steeds groter...) is dat de status binnen de Node?
Thnx iig voor je input!!
Thnx iig voor je input!!
Verwijderd
[Jan 22 23:06:34 UTC] spreekt voor zich.
#1: OGR:25 Je doet nu met 1 processor een OGR-25 stub
3-1-16-5-8-26+15-36-10-18 dit is de begin reeks van die OGR stub
[83,295,605,920] dit is/zijn het aantal nodes wat jij gedaan hebt aan deze stub.
Dat laatste getal zal op blijven lopen tot dat die stub klaar is en wanneer dat zal zijn weet niemand.
#1: OGR:25 Je doet nu met 1 processor een OGR-25 stub
3-1-16-5-8-26+15-36-10-18 dit is de begin reeks van die OGR stub
[83,295,605,920] dit is/zijn het aantal nodes wat jij gedaan hebt aan deze stub.
Dat laatste getal zal op blijven lopen tot dat die stub klaar is en wanneer dat zal zijn weet niemand.
keej! dan waren mn vermoedens toch goed 
Die 25/3-1blabla kon ik niet helemaal thuis brengen
Thnx
Die 25/3-1blabla kon ik niet helemaal thuis brengen
Thnx
Verwijderd
als je naar configure van je client gaat en dan :
optie 1
optie 11
en dan 2 invullen
paar keer 0 (enter)
ziet het er weer wat vertrouwder voor je uit denk ik!
optie 1
optie 11
en dan 2 invullen
paar keer 0 (enter)
ziet het er weer wat vertrouwder voor je uit denk ik!
Is de percentage balk wel correct in zijn weergave ?
of is hij heel onnauwkeurig omdat niet gezegd kan worden wanneer het blokje klaar is ?
of is hij heel onnauwkeurig omdat niet gezegd kan worden wanneer het blokje klaar is ?
voor OGR is percentage weer geven heel onnauwkeurig...
maar dan kan je wel een schatting maken van wanneer die klaar zou kunnen zijn...
ik vin het interessanter om te zie hoeveel er al gedaan is, en hoeveel statsunits mij dat oplevert
maar dan kan je wel een schatting maken van wanneer die klaar zou kunnen zijn...
ik vin het interessanter om te zie hoeveel er al gedaan is, en hoeveel statsunits mij dat oplevert
Pagina: 1