Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
1e probleem:

Ik heb een Ipaq h2200 gekocht van iemand op mijn werk. Op de PDA stond TomTom navigatie-software, met een koppeling op het startscherm (Today) van de PDA. Nu heb ik TomTom opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om de snelkoppeling weer op het bureaublad (Today) te krijgen.

Iemand enig idee hoe ik dit doe?

2e probleem:

Ik kan met mijn PDA wel mijn Nokia 6021 zien, maar ik kan geen pairing doen met de telefoon. Ik krijg op de telefoon een melding dat de verbinding wegens beveiligings-redenen niet kan pairen met de PDA...
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om dit wel te doen.

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 22:17

996

Via menu - settings of iets dergelijks (heb mijn pda nu niet bij de hand) kun je aanvinken wat er in het today scherm weergegeven moet worden. Volgens mij is dat wel aan een maximum aantal items gebonden.

Als je verbinding maakt vraagt de telefoon / pda om een pincode, heb je die al wel ingevuld ?

[ Voor 20% gewijzigd door 996 op 03-03-2006 10:54 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Elke keer dat ik TT heb geinstalleerd verscheen het icoon standaard op het bureaublad/today scherm. Is de installatie wel helemaal goed gegaan?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 11:10
Voor je 1e probleem even bij settings - today tomtom aanvinken.
Voor je 2e probleem staat een bluetooth driver update op de site van HP.

Verwijderd

Topicstarter
Master__R schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:07:
Voor je 1e probleem even bij settings - today tomtom aanvinken.
Voor je 2e probleem staat een bluetooth driver update op de site van HP.
Ik kan bij Settings-Today alleen de volgende opties aanvinken:
date
owner info
calendar
inbox
tasks

Dus ik kan verder geen TomTom aanvinken

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 22:55
Installeer je de today component wel mee tijdens de installatie van tomtom? Kun je namelijk ook achterwege laten als ik me niet vergis.

Verwijderd

Topicstarter
Jeroennl schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:59:
Installeer je de today component wel mee tijdens de installatie van tomtom? Kun je namelijk ook achterwege laten als ik me niet vergis.
Die heb ik niet gezien tijdens de installatie...zal nog eens proberen om dat te doen...

Verwijderd

ik heb ook zo'n ding 2e hands.

Eerst maar eens een nieuwe batterije bestellen want elke keer is de batterije op en dan moet alles opnieuw geinstalleerd.

Daarna wil ik eigenlijk dat ding een beetje upgraden. Er staat Windows CE 4.20 op.
Of is dit niet mogelijk?

Verder heb ik een poging gedaan om mijn bluetooth GPS ontvanger te gebruiken i.c.m. met Tomtom. Geen succes zo ver. Kan dat liggen aan een oude versie van BT?

Als het allemaal geen succes wordt dan wil ik het als programmeerbare AB te gaan gebruiken. Iemand daar ervaring mee?
Pagina: 1