Ik heb thuis windows 2003 geinstalleerd en wil met mijn XP machine inloggen. Ik heb dus eerst mijn XP machine in het domein gehangen. Lukt prima maar als ik me XP opnieuw opstart en wil inloggen met mijn user in mijn domein dan komt de melding dat hij het profiel niet kan laden. Vervolgens gaat hij terug naar het beginscherm (om te beginnen druk CTRL+ALT+DEL). Ik kan dus alleen lokaal inloggen. Nu had ik lokaal gekeken naar mijn default user map maar die was er niet meer.
Is er een methode om hem terug te halen zodat ik zonder problemen kan inloggen op mijn nieuwe domein?
- Lokaal heb ik ook een gebruiken toegevoegd en daar gaf hij ook de melding dat de default map weg was maar toch maakt XP hem met de nodige energie. Hij maakt dus geen default user map meer aan.
- Ik heb ook een default user map van een andere XP machine gekopieerd en geplakt maar het wil niet baten.
Ik heb geen zin om mijn XP machine opnieuw te installeren. Wie kan me helpen?
Is er een methode om hem terug te halen zodat ik zonder problemen kan inloggen op mijn nieuwe domein?
- Lokaal heb ik ook een gebruiken toegevoegd en daar gaf hij ook de melding dat de default map weg was maar toch maakt XP hem met de nodige energie. Hij maakt dus geen default user map meer aan.
- Ik heb ook een default user map van een andere XP machine gekopieerd en geplakt maar het wil niet baten.
Ik heb geen zin om mijn XP machine opnieuw te installeren. Wie kan me helpen?