Functie van knopjes venster verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• boom1001
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 14:52
Beste mede apple gebruikers ik zit met een probleempje waar ik niet echt uit kan komen. Heb al gezocht via apple talk en google is nu ook wel aardig op de hoogte van mijn probleem. Het volgende is het geval:

Als ik een tijdje aan het appelen ben en ik minimaliseer of sluit wat willekeurige vensters (Finder, Safari, Mail, enz.) schakelen sommige knoppen uit boven aan links. En kan ik deze niet meer gebruiken. Dit ziet er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/boom1001/Probleem.gif

Dit is nu al regelmatige gebeurd en soms is het oranje knopje en soms is het de groene. Dit is niet specifiek een knopje. Dus voor mij een groot raadsel! Misschien kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is. Heb ook al een de bevoegdheden gecheckt. Ik weet niet of dit echt nut heeft, maar ik heb wel eens vernomen dat soms voor oplossingen zorgt (?).... Vriendelijk bedankt alvast!

Sys Info:
Ibook G4 12"
OSX 10.4.5

Joost

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:32
TIFFjes posten op een forum werkt niet echt ;)
Misschien kun je er beter een JPG of GIF van maken.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 10:27

Nietzman

Woei!

Ik geloof dat dit een bekende bug is, (Ik heb het zelf ook wel eens en hoor het ook van meer mensen...) vooral mensen die met Applescript Frontrow aanroepen schijnen er last van te hebben.

Verwijderd

Tsja, dit is de prijs die je betaalt om Frontrow illegaal te draaien. Je kunt de finder herstarten; alt-appeltje-escape en daarna werkt het weer als gewoon.

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 23:52

Digistorm

ex-demo scener

Er was een tijdje geleden een artikeltje over op macosxhints.com, de fix hiervoor is even een filmpje in Quicktime openen, command-F drukken zodat deze fullscreen wordt, en daarna weer afsluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door Digistorm op 08-03-2006 12:54 ]

Hier stond achterhaalde informatie…

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:43:
Tsja, dit is de prijs die je betaalt om Frontrow illegaal te draaien. Je kunt de finder herstarten; alt-appeltje-escape en daarna werkt het weer als gewoon.
Waar bazeer jij op dattie frontrow illegaal draait

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:36:
Waar bazeer jij op dattie frontrow illegaal draait
Omdat 'ie een iBook heeft, misschien? :').

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja, maar staat er ergens in z'n ts dat ie frontrow draait...

ik heb het nl ook en ik draai zekerste weten niet frontrow illegaal.. heck ik heb het niet eens

blup

• Nietzman

Nietzman

Woei!

In dat geval baseert 'ie het op het feit dat het een bekende Frontrow-bug is.

Verwijderd

Nietzman schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:26:
In dat geval baseert 'ie het op het feit dat het een bekende Frontrow-bug is.
in elk geval lult ie maar wat uit zn nek:P

• boom1001
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 14:52
Heel erg bedankt voor de leuke reacties van jullie. Het probleem is nog steeds aanwezig. Ik weet nu in ieder geval waar het probleem vandaan komt! FrontRow is er vanaf (Allemaal blij?). En heb een mooi alternatief gevonden! MediaCentral... Nogmaals echt heel erg bedankt voor jullie geweldige uiteenlopende reacties! |:(

Joost

Verwijderd

still hate ya ! :z

Verwijderd

boom1001 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:15:
Heel erg bedankt voor de leuke reacties van jullie. Het probleem is nog steeds aanwezig. Ik weet nu in ieder geval waar het probleem vandaan komt! FrontRow is er vanaf (Allemaal blij?). En heb een mooi alternatief gevonden! MediaCentral... Nogmaals echt heel erg bedankt voor jullie geweldige uiteenlopende reacties! |:(
je klinkt een beetje gefrustreerd, als je dus idd frontrow illegaal draaide, heb je tog je antwoord :P ;)
Pagina: 1