Muis heeft last van ochtenddepressie :S

Pagina: 1
Acties:

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb een Logitech MX1000 uit het MX3100 setje. Alles beviel prima, tot vanochtend.
Ik sta op, druk op PC-power knop, en ga lekker ff douchen. Zodra ik aangekleed ben pak ik muis uit houder, is goed opgeladen geeft ie aan, en wil mn mail checken.

Echter, hoe ik de muis ook over mn bureau beweeg, het pijltje op mn scherm blijft staan waar het staat :o
Ik heb even een oude dell usb muis aangesloten van mn pa, en die werkt prima. Ook het toetsenbord, dat via zelfde receiver werkt, heeft nergens last van.

Ik heb al geprobeerd opnieuw te connecten. Ook dat helpt niet. Wat me wel opviel is dat er in windows een schermpje komt dat ik connect op mn device moet drukken, en dat dit weggaat zodra ik op de muis het connect knopje indruk: er schijnt dus wel een verbinding te zijn.
Wat ook raar is is dat het batterij-lampje aanspringt zodra ik de muis beweeg. De laser is dus niet stuk, aangezien die anders geen beweging zou waarnemen. En zelfs het meest geringste waarneminkje zou toch moeten zorgen dat mn muispijltje enigzins beweegt?

Anyway, in de search vind ik niks, logitech support site geeft alleen tip om te reconnecten, en ik kom er niet uit. Heeft iemand anders nog een idee (behalve de muis tegen de muur gooien ;)) ?

Alvast bedankt,
TB

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]