Toon posts:

Wat me al opviel...

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mja jullie kunnen niet opvatten hoe jullie dat willen maar als er iemand hier een topic post en de eerste 2 replys zijn negatief beginnen de anderen ook maar mee af te zeiken, en als de 2 eerste replys positief zijn dan wordt iedereen plots positief ?of wel zijn jullie allemaal een bende meelopers ofwel zijn jullie allemaal een bende hypocrieten ! alle laat nu het afzeiken beginnen op deze topic, ipv af te zeiken zouden jullie beter tips en een beetje motivatie brengen !maarja wie ben ik om dat te zeggen.....:(

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mja, ik weet niet of dit hier hoort maar mij valt het ook op dat de afgelopen tijd er steeds meer op elkaar gezeken wordt...
Vooral de reply "slotje" schijnt erg populair te zijn

specs

Verwijderd

ah joh rot toch op vuile ... :Z :r

nee idd het valt mij ook wel op :)

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-08 10:09

Tassadar

l33t h4x0r :)

nu komt de populariteit van de kreet "slotje" volgens mij doordat men graag bij de mod's wil slijmen en de slotjes zijn recentelijk onder de mod's nogal populair geworden..

Verwijderd

Volgens mij wordt het allemaal steeds kinderachtiger.

Zo in de trend van:
Ik ben beter, heb een sneller systeem, mijn score is hoger. Ik word daar een beetje moedeloos van |:(

Gelukkig zijn er nog genoeg topics waar ik wat van leren :)

Verwijderd

Vooral mensen die dingen zeggen waar je van merkt dat ze er geen kont vanaf weten. Zie het topic op t.net over de creative burnproof recorder (dat gezeik over die 2mb buffer)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

jah idd, zijn veel mense die nogal wille showe volgus mij (vin die signaturse me die supersystemen oowk zow ovurdreve...), van mijn celly 400 wil nie op 900 lope, hoe ken da.., jah d-0h das teveel...
En da afzeike jah idd, maar ut is oowk irri as je van die topics krijgt van: "ik hep water in mun kompjoetur gegoojd en hij doetut niemeer, wa moet ik doen?"

Ennieweej, dis un forum om behulpzaam te zijn dus as we da gwoon allumaal zijn is dur geen probleem :)

I see dead pixels...

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
"Life ain't worth dieing for....., I'm not afraid to die, I just don't want to be there when it happens"

Ik wil niet zeiken hoor maarrrehhh....
het is dying, niet dieing.

Voor de rest ben ik het wel met jullie eens.

Verwijderd

het is wel zo de laatste tijd wil niemand mekaar meer helpen vooral de bekende vragen duron en dergelijke word beantwoord met search als iemand dat nou niet weet ja dan heb dat geen zin he

GoT moet gewoon een soort grote familie zijn

of niet

Verwijderd

neem een voorbeeld aan www.vr-zone.com

daar op de forums wordt je altijd geweldig geholpen, vind ik dan tenminste :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Hier loopt momenteel een discussie(tje) over de RTFF en UTFS. Het schijnt dat meerdere mensen zich hier aan storen.
Wat het VR-Zone verhaal aangaat is het logisch, dat mensen nog wat behulpzamer zijn bij dubbele vragen. Dit forum heeft 'pas' 8000 posts en 'slechts' 1900 leden. Hierdoor zullen herhalingen minder vaak voorkomen dan op GoT waar we dus de 110000 posts en 14000 leden gepasseerd zijn. Dan gok ik dat van die 14000 leden toch nog zo een 7 a 8 duizend actief posten. Sommige vragen passeren de revue nou eenmaal vaker, dat is immers niet te vermijden. Maar als je drie keer in een week dezelfde vraag voorbij ziet komen, dan vraag je je af of mensen nou wel echt hun best doen om zelf met oplossingen te komen.
Zoals Dirkster opmerkte moeten mensen dan wel bewust worden gemaakt van de faciliteiten van GoT. Het botweg lopen schreeuwen van UTFS, RTFF of nog erger SLOTJE! voegt dan ook nix aan een topic toe. Wel kun je mensen helpen met het vinden van hun weg op GoT, door ze op normale wijze duidelijk te maken hoe de gedragscode binnen GoT is. Hierbij leg ik de nadruk op normaal.;)

Dan nog ff een reactie op de originele opmerking van Montieken. Niet iedereen is zo een meeloper, dat ze afhankelijk van het klimaat in een topic een reactie geven. Persoonlijk ga ik voor een eigen mening en probeer me daar zo strak mogelijk aan te houden. Natuurlijk kunnen mensen met goede argumenten komen, zodat ik stof heb om over na te denken, maar botte flamez maken op deze man geen indruk. :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Nog even een toevoeging over de locatie van deze post. In pricipe staat deze dus erg fout geparkeerd. Dus mocht je in de toekomst nog wat dwarsliggen, dan kun je dat beter als topic aanmaken in het forum Lieve Adjes (LA). Meer hierover in de FAQ

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Sja soms valt het mij ook wel op,

Komt meestal door mensen die niet veel van het onderwerp af weten, en maar wat posten om zo stoer te lijken :?

Ik post altijd me eigen mening, ook al is die dan hetzelfde als vele anderen.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Gaap.... Foolzero heeft helemaal gelijk..

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
:P Slotje :P

Nee je hebt wel gelijk Montieken...
Maar om daar nou ene topic over te openen.. nee.. :P

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ipv het roepen van %search% kan je ook een faq schrijven. Trouwens.

Bloed, zweet & koffie

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 16:58

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Er zijn inderdaad veel meelopers.

Voorbeeld:
Als er gekozen kan worden tussen de optical van logitech en die van Micrososft, loopt iedereen te screeuwen dat de logitech moet worden genomen, omdat der andere een micrsoft is so what!!!!!. Onderbouwen kunnen ze ook al niet, dus gaan ze kude gedrag vertonen, en kunnne niet objectief bvlijven :r:r:r:r:r:r

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Tjah ik denk maar zo, als je zelf maar weet wat goed is :) idd laats dat gezeik over die opticals: al die gasten met die opmerkingen: MS SUCK!!!!! heel MS RUKT.

vind ik nergens op slaan :) mijn muisje doet het perfect en heb ook een logitech ps2. Het zijn alle 2 muizen en ze werken.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Mensen zijn kuddedieren, en dat is inderdaad vaak wel te merken. Soms op het forum, maar vooral op de nieuwspagina. Mede om deze reden post ik daar niet meer. Een andere reden is het moderatie-gezeik en karma-gedoe. het is de tol van de populariteit van de site, welke nog steeds enorm groeiende is. (ik weet nog dat we op het webmagix-forum met zijn 20-en zaten.....). Persoonlijk weet ik momenteel ook geen oplossingen om een en andere WEL in goede banen te leiden, dus zeg er verder ook niets over.

Maar om op het eigenlijke onderwerp terug te komen: Het is vaak duidelijk bij extremere dingen. Of iedereen hemelt het op, of iedereen zeikt het compleet af. andere voorbeelden zijn:
Iiyama (OK, die monitoren zijn goed, heb er ook een, maar kan me niet voorstellen dat het de beste monitor is die er ooit gemaakt is)
Plextor (idem, geen klagen, maar ook niet super enthousiast)
Er zijn vast nog wel wat van dit soort voorbeelden.
Pagina: 1