'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
Ik vind 't een leuk alternatief als je legaal aan je games wilt komen. Zelf heb ik 't eens gebruikt maar heb dat tegenwoordig niet meer nodig.:)
Verwijderd
Nou ja, 't is wel aardig. Als je de aangeboden spelen leuk vind, is het leuk. Anders niet. Halcyon Sun ('k heb het zelf nog niet gespeeld) schijnt toch wel aardig te zijn, en da's speciaal voor Freeloader gemaakt. Voor de rest, tja, 't is vaak nogal oude zooi: specifiek 3dfx spul en zo. Of geen D3D waar de retail versie dat wel heeft. Hidden and dangerous was echter wel weer helemaal zoals 't hoort. Een beetje een mixed bag, dus, maar... 't gratis! Al met al vind ik het een goed initiatief. Van mij mogen er meer van dit soort sites komen.
Wat vinden jullie dan van het Episode-systeem
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
Makkelijk te afzeilen. Als je de eerste of de eerste en tweede file had on je de url van de derde en verder wel raden.:) (nu nog:?)Op dinsdag 23 januari 2001 12:42 schreef StefSOFT het volgende:Wat vinden jullie dan van het Episode-systeem
Verwijderd
Tja, van mij mogen ze de games als kant en klare cd-images klaarzetten: no problemo voor mij
. Het grootste nadeel van die episodes is eigenlijk alleen maar dat van een heleboel games zelfs na maanden nog niet alle episodes beschikbaar zijn. En die reclamevragen die je krijgt voordat je kunt downloaden... tja, die lees ik nog geeneens: ik klik altijd op het knopje dat toevallig het dichtst bij mijn pijltje zit. Wat dat betreft vraag ik mij af hoelanf Freeloader nog blijft vestaan: waar verdien ze hun geld mee?!?
Pagina: 1