Toon posts:

[probleem] No Disc op een Sony DAV S300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sony dav s300 staan, alles werkt perfect, behalve als ik een cd of dvd invoer, dan krijg ik de melding no disc in het scherm. Iemand enig idee wat ditzou kunnen zijn?
Ik heb hem al open gedraaid (toch geen garantie meer) maar kan niet direct iets zien wat hiertoe de aanleiding is.
Helaas kan ik de lens niet goed bekijken,krijg dat gedeelte niet helemaal uit elkaar :S de schuif lade van de dvd speler blokkeert de boel,en die twee schroefjes losmaken van het frotje hielp ook niet :(

:?

Verwijderd

heb je dit met orginele cd's en dvd's getest want ik heb op de speler van mijn vader beneden ook wel eens zo'n probleem gehad met gebrand spul.

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Wat werkt er nog wel dan :? never mind dacht dat het een stand alone player was ;)

ff googlen:
http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/3/133156.html

[ Voor 31% gewijzigd door NRGetic op 03-03-2006 08:07 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 07:58:
heb je dit met orginele cd's en dvd's getest want ik heb op de speler van mijn vader beneden ook wel eens zo'n probleem gehad met gebrand spul.
Hij geeft het ook bij originele cd's en dvd's

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:33:
[...]

Hij geeft het ook bij originele cd's en dvd's
dan zou ik het verder niet weten, mischien even bij de plaatselijke hifi dealer langsgaan ofzo of eventueel contact opnemen met sony zelf

veel succes ermee

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 17:06 ]

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Laser is smerig, slecht) of defect, je kunt de laser proberen schoon te maken anders moet er een nieuwe in type van de laser is KHM220AAA.
Pagina: 1