Met office live kan je in een handomdraai een site in elkaar zetten, je administratie bijhouden en nog veel meer.Create your own professional Web site in minutes! Microsoft Office Live Basics is the perfect way to get started on the Web. It features all the basics you need to create your first Web site, including free hosting, Web site statistics, personalized domain name, and e-mail addresses.
Zoals de meeste wel zullen weten is de office live beta al een paar weken op gang. Er zullen vast wel een paar GoTters zijn die ook een office live beta invite hebben gehad. Dus hier kan je je ervaring met Office live Beta met elkaar uitwisselen
Zoals ik het nu zie lijkt het basic paket een gratis webhosting met een webbased site maker.
Nu vroeg ik mij af hoe men zich ingeschreven heeft, aangezien je een adress in america moet geven en je ook je creditcard gegevens geven moet. Aangezien ik wel een key van microsoft gekregen heb om mij in te schrijven doen de dingen mij toch wel even twijvelen of ik mij wel inschrijven wil.
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."