HD bestellen in de USA.

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JohnS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 15:13
Vraagje.

Ik ben op zoek naar en amerikaanse website die harddisk levert van IBM, maar ook in Nederland kan leveren. Weet iemand een adres, of heeft iemand hier al ervaring mee. Scheelt namelijk bakken met geld.

Greetz

JohnS

JohnS

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

denk je echt dat dat zoveel goedkoper is? Die dollar is tegenwoordig trouwens ook niet echt goedkoop hoor..

• JohnS
Wat dacht je van Fl. 250,00. Vind ik wel een groot verschil.

JohnS

Verwijderd

ik zou het echt niet doen!!!

ik spreek uit eigen ervaring ik heb ooit een wd 18 gig gebesteld in de states. Het duurde ongeveer 1 maand voordat ie er was. Eenmaal hier aan gekomen (en ook nog eens open gemaakt door de douane wat mij 110 gulden kostte!!!) bleek dat graf ding kapot te zijn. Ik heb wel via wd een nieuwe hdd gekregen maar toch.

kortom gezeur voor een paar centen. koop hem gewoon hier ben je van als dit soort gezeik af.

Ik ben overigens wel van mening dat je sommige dingen wel beter in de states kan kopen geheugen coolers enzo maar dat soort spul is gewoon wat minder gevoelig voor lomp vliegveld personeel.......

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SuB heeft heelemaal gelijk.... je moet zoals SuB al zegt , ook de invoerrechten niet vergeten....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• JohnS
SuB,

Heb jij misschien een adres voor mij voor die coolers enzo, in de States ??

JohnS

JohnS

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:00
Op http://www.2cooltek.com kan je veel coolers enzo bestellen

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Voor coolers kan je het beste naar 3dfxcool gaan ( www.3dfxcool.com ) heeft niets met 3dfx te maken, en de verzend kosten zijn daar niet hoog (als je 1 flinke koeler besteld is het $4,50 (en dollarprijs is aan het dalen))

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Nee het scheelt geen bakken met geld hoor,
maar het kost bakken met geld.
Denk aan huidige dollar koers,invoerrechten,
BTW.
Ik heb zelf een servercase gekocht bij Computernerd in USA dan ben je gewoon het dubbele kwijt aan geld.Maar die story vertel ik nog wel een keer hier op het GoT.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heeft iemand een goed adresje voor HD's in de USA :?

Ik bestel zelf altijd geheugen bij crucial, is altijd perfect gegaan. Maar houd er wel rekening mee dat je nog BTW moet betalen als de Douane de meuk bekijkt. (en alles wat via FedEx gaat, gaat ook automatisch via douane)
Pagina: 1