Groene kleur excel 2003

Pagina: 1
Acties:

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07 10:17
beste tweakers,

ik werk met office 2003.

[Groen]###+##0,00%_-;[Rood]###-##0,00% als ik dat doe bij celeigenschappen==> getal dan is alles goed maar de kleur groen is niet de goede. terwijl het wel die donkeren kleur zou moeten zijn.
ter verduidelijking: ik krijg die lichte groen maar ik moet die donkeren groen krijgen. zie plaatje:

[img=http://img485.imageshack.us/img485/8317/naamloos7zi.jpg]

bedankt voor de moeite groeten joost

[ Voor 26% gewijzigd door jostefa op 02-03-2006 22:07 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie geen screenshot...
Afbeeldingslocatie: http://img485.imageshack.us/img485/8317/naamloos7zi.jpg
:Y)

Uit de help:
Kleur
Als u voor een sectie van de opmaak een kleur wilt opgeven, typt u de naam van een van de volgende acht kleuren tussen vierkante haken in de sectie. De kleurcode moet het eerste item in de sectie zijn.
[Zwart] [Blauw]
[Cyaan] [Groen]
[Magenta] [Rood]
[Wit] [Geel]
Met 3 sec. Googlen vond ik echter ditte:
http://users.pandora.be/ingrid/excel/getalnotaties.htm#kleur

Kleur50 of Kleur10 moet je hebben.

Je maakt me niet wijs dat je moeite hebt gedaan om dit te vinden, al met al had ik het in 5 minuten uitgevogeld.

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 02-03-2006 22:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• jostefa
okay bedankt dan ga ik even allen kleuren af het moet iets zijn met [kleur??]

• jostefa
jawel ik heb wel moeite gedaan om te zoeken maar ik gebruik blijbaar niet dezelfde keywoords

wel heel erg bedankt het is kleur10

[ Voor 98% gewijzigd door jostefa op 02-03-2006 22:47 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

jostefa schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:38:
jawel ik heb wel moeite gedaan om te zoeken maar ik gebruik blijbaar niet dezelfde keywoords
Zo'n vraag is natuurlijk een zoekertje. Nu kan het best gebeuren dat je het niet kunt vinden, maar dan is het wel handig als je even in je startpost vermeldt welke zoektermen je gebruikt.

Niet alleen zullen mensen eerder geneigd zijn je te helpen als blijkt uit je startpost dat je moeite steekt in je eigen topic, maar bovendien steken we dan ook nog eens wat van elkaar wat op over snel en efficient zoeken in de brij die internet heet. ;). Last but not least voorkomt het dat een topic vervuilt met opmerkingen en heen en weer gesteggel over al dan niet gezocht hebbende. :)

En weer ontopic:

Kleur tien is idd groen in het standaardkleurenpallet. Dat pallet is ook volledig aanpasbaar. Onder opties, kleuren, bepaal je zelf welke kleur achter welk nummertje schuilgaat. Zie F1-->kleur-->kleuren in standaardpallet wijzigen.

Het domme is dat je de standaard indexnummering van je kleuren wel terugvindt onder de VBA-help als je colorindex intikt. :x

[ Voor 21% gewijzigd door Lustucru op 03-03-2006 00:46 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland