Ik had nooit echt veel last van spam tot nu toe dan. Nu begin ik mij toch te irriteren aan het steeds "block sender..." te drukken in Outlook Express bovendien duurt het nog lang ook vooral bij de eerste "block sender...". Op een een of andere manier veranderd steeds de signatuur van de Spam e-mail (waarschijnlijk automatisch) zodat het de keer erop volgend niet in het "block sender...". rijtje valt.
Ik denk dat mijn gegevens via phising verkregen zijn want mijn werkelijke gegevens van naam en staan maar op een website. De spammailtjes lijken steeds een combinatie te maken van geviste gegevens van websites of uit onderschepte e-mail?
Wat zijn de alternatieven?
Ik heb nu aan programma's opgeduikelt maar nog niet gebruikt:
Anti Spam Boy 2.3
EAHide Advanced v1.2.1026
SPAMfighter Standard 4.0.3
Mcafee Antispam
SpamPal 1.73 Beta
Blue Frog ASpam (meer voor firefox geloof ik?)
Wat is uberhaupt de beste remedie tegen spam?
p.s. Zet er even duidelijk bij Outlook Express of Outlook zijn wel twee heel verschillende proggies of een ander e-mail prog kan ook natuurlijk.
Ik denk dat mijn gegevens via phising verkregen zijn want mijn werkelijke gegevens van naam en staan maar op een website. De spammailtjes lijken steeds een combinatie te maken van geviste gegevens van websites of uit onderschepte e-mail?
Wat zijn de alternatieven?
Ik heb nu aan programma's opgeduikelt maar nog niet gebruikt:
Anti Spam Boy 2.3
EAHide Advanced v1.2.1026
SPAMfighter Standard 4.0.3
Mcafee Antispam
SpamPal 1.73 Beta
Blue Frog ASpam (meer voor firefox geloof ik?)
Wat is uberhaupt de beste remedie tegen spam?
p.s. Zet er even duidelijk bij Outlook Express of Outlook zijn wel twee heel verschillende proggies of een ander e-mail prog kan ook natuurlijk.
[ Voor 57% gewijzigd door Youri Carma op 02-03-2006 22:47 ]
Has Balls