Toon posts:

Coolfan constructie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn coolfan constructie soort van gemold... Er zijn vier bevestigingspunten op de constructie die op mijn moederbord vastzit... Op deze bevestigingspunten komen 4 armpjes van de houder van m'n heatsink en cpu-fan.

Dit is een kliksysteem, en nu heb ik bij een van de houdertjes (het gedeelte wat vast zit aan het moederbord) een stukje afgebroken en als ik nu de hendels overhaal om de zaak goed vast te zetten aan elkaar, dan zit ie dus een beetje scheef...

1.) Het gaat dus om de heatsink die op de cpu vastgezet wordt dat zit scheef. Daar zit ook de koelpasta -> loopt deze er makkelijk tussenuit?

2.) Als ik een nieuwe cooler koop, zit daar dan een nieuwe constructie bij die op het moederbord vast moet?

Zo ziet het er bij mij nu uit.....
Afbeeldingslocatie: http://www.call4girls.nl/images/template/box/constr.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 21:42 ]

• LWY
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-07-2022

LWY

= Louie

Dat is balen man... Volgens mij krijg bij nieuwe koelers niet ook nog zo'n constructie er bij, misschien een lief mailtje sturen naar de fabrikant van je mobo? :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen mail verzenden via dat *(#@& formulier op de site van ASUS. En ze vermelden ook nergens een telefoonnummer, alleen een notebook hotline.. :S

Heeft iemand een mailadres/telefoonnummer van Asus??

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kon je deze niet bestellen bij alternate. Ooit gezien volgens mij. Ik zla eens kijken.

Gevonden: http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=HQZV01& Voor een vijfje heb je hem ( de 5 euro verzendkosten niet meegerekend)

[ Voor 48% gewijzigd door Touchdomex op 02-03-2006 22:32 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Je kunt volgens mij gewoon een zalman cnps7000 koeler oid. kopen, aangezien het daarmee zoiezo de bedoeling is dat je die constructie er afhaalt. Of je zoekt iemand met zo'n moederbord en een zalman koeler die dus zo'n constructie over heeft. :)

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:29:
Je kunt volgens mij gewoon een zalman cnps7000 koeler oid. kopen, aangezien het daarmee zoiezo de bedoeling is dat je die constructie er afhaalt. Of je zoekt iemand met zo'n moederbord en een zalman koeler die dus zo'n constructie over heeft. :)
Ook bij deze koeler heb je gewoon dat retentie meganisme nodig. Beetje computerwinkel kan ze zo voor je bestellen. En als ze een beetje aardig zijn halen ze hem gewoon van een ander (rma)mobo af, en monteren er later weer een andere op.

I, for one, like Roman numerals

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
Misschien wat minder fraai maar wel zo goedkoop... Een tiewrapje gebruiken ;)

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-12-2025

_AvA_

en dat ben zo.

touchdomex schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:28:
Kon je deze niet bestellen bij alternate. Ooit gezien volgens mij. Ik zla eens kijken.

Gevonden: http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=HQZV01& Voor een vijfje heb je hem ( de 5 euro verzendkosten niet meegerekend)
En dat is nog een retail version ook!
Zou er ook een bulk zijn?

Al secondelijm geprobeerd?

Droogkloot.

Verwijderd

Topicstarter
Geniaal :)

bij Mycom verkopen ze hem niet (een nieuw moederbord werd aangeraden!!!!!! VOOR EEN STUKJE PLASTIC VAN 1x5 MM!!!!!), en Asus zelf is vrijwel niet te bereiken...

Ik ga ff bij Alternate kijken! TOP

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 14:42 ]

Verwijderd

waar woon je? ik heb er nog 1 liggen geloof ik

heb een kapot moederbord met socket 478

edit: moet hem wel even zoeken en kijken of die nog wel heel is.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 14:45 ]

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
heb er ook nog 1 , zelfs met ijzeren backplate :p

Out of the box? What box? There is no box.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb vandaag een TTBT op mijn bordje gezet en heb dat plasticgeval ook nog steeds(en heel). Heb zelfs die witte dingen die erin zitten nog :9.

Verwijderd

Def_P schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:11:
[...]

Ook bij deze koeler heb je gewoon dat retentie meganisme nodig. Beetje computerwinkel kan ze zo voor je bestellen. En als ze een beetje aardig zijn halen ze hem gewoon van een ander (rma)mobo af, en monteren er later weer een andere op.
Ok, dan is dat alleen zo bij een Athlon64. Ben niet zo op de hoogte van P4's :p

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:26:
Ik kan geen mail verzenden via dat *(#@& formulier op de site van ASUS. En ze vermelden ook nergens een telefoonnummer, alleen een notebook hotline.. :S

Heeft iemand een mailadres/telefoonnummer van Asus??
Telefoonnummer van Asus staat gewoon op de site. Je moet Asus Duitsland hebben overigens. Asus nederland bied geen ondersteuning op moederborden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Kan je die koeling niet halve slag draaien? bij mij ken dat wel.

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
ik denk niet dat dat veel gaat uitmaken , sinds je toch alle 4 de clips nodig hebt .

Out of the box? What box? There is no box.

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-01 23:05

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

kijk hier even

http://www.dkmpc.nl/contents/nl/toc.html?lmd=38779.829861

klik op koopjeshoek en dan helemaal onderaan.........€ 1,50 :)

.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Verwijderd

Topicstarter
thx

ik had een beetje haast ivm me pa die terugkwam van vakantie (het is zijn pc :) ) dus ik heb een moederbordje voor 20 euro op de kop getikt en het daarvanaf gesloopt...

hij loopt weer als een zonnetje ;)
Pagina: 1