Toon posts:

Zoek de complete driver van Creative Voodo 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.

ik ben op zoek naar de complete drivers van de Creative Voodoo II. Op de driver pagina van creative staat alleen maar de update. kan iemand mij hiermee helpen.

Alvast bedankt,

Mzzl

Verwijderd

Anders moet je die drivers van 3DFX pakken alleen ik weet niet of de website nog bestaat.

Verwijderd

ik zou effe hier bij tweakers zoeken voor de drivers

Verwijderd

op 3dgamers.com of op 3dfx.com

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

tempest.xcl-clan.com

zijn gehackte drivers, maar het zijn wel volledige 'paketten' ik zou er zeker even kijken. Ander moet je die gast waarvan het domein is even mailen, hij heeft ze ZEKER (+meer)

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

De originele Win9x creative 3dblaster drivers? ze zijn identiek aan de allereerste versie van de 3dfx reference drivers (nooit door 3Dfx online gezet)en de eerste Diamond Monster2 drivers, met enkel een naam verandering naar 3Dblaster in de Voodoo2.inf file. (daar checked de creative update ook op)
De creative update is identiek aan de 3dfx 3.01.01 reference drivers.
En als je de "high-resolution" creative MiniGL wilt gebruiken, dan kan je ook simpelweg de creative control panel downloaden van mijn site (http://tempest.xcl-clan.com), daar checked deze namelijk op ( je moet wel 1 van de laatste reference drivers hebben geinstalleerd )

maar als je de drivers van de CD echt wilt, dan moet je ff bij de downloads op www.xcl-clan.com kijken naar de 3DBlaster.zip

TT
Pagina: 1