Toon posts:

[Xbox Live] hoe IP adres toewijzen via wireless? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist xbox live gekocht, en zo'n "handige" draadloze netwerk adapter voor op mijn box. Nou hij is aangesloten, alles is helemaal perfect. Ik kan mn draadloze netwerk vinden, hij connect met het netwerk, alleen 1 ding houd me nog tegen, ik moet een IP adress invoeren, nou normaal is dat dan de pc waaraan je draadloze router aan vast zit, alleen hebben wij een redelijk groot netwerk en zin hij daaraan vast, dus ik heb geen idee wat ik bij dat IP moet invullen, als ik de xbox op "automatic" zet zou hij zelf een IP aan de xbox moeten toewijzen, maar dat werkt dus niet. Heeft er iemand enig idee wat ik in mijn geval moet doen!!??

Verwijderd

Topicstarter
en daarmee bedoel ik niet mijn xbox uit het raam gooien :P

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom!

Ik pas de titel van je topic iets aan, Probleempje!! is wel schreeuwerig maar niet informatief ;)
Ook verplaats ik je topic naar de Spielerij hoek van GoT: Software Algemeen ==> Spielerij - Problemen & Vragen.

Ik begrijp dat je wel een DHCP server hebt, maar die geen adres uitdeelt aan je Xbox? Heb je geen beveilging op bijv. Mac adres? En IP adres invoeren: sluit in je DHCP server een adres of bereik uit van automatisch uitdelen (en schrijf dat op), kijk naar overige info zoals gateway en subnet masker en je bent klaar.
Maar goed, ik ken nog je access point / router / gateway / oid, noch ueberhaubd de xbox live dus weet niet of ik iets mis in een handleiding oid.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
nou het probleem is nu opgelost, bleek dat de xbox het niet eens was met de serial ey (we hadden er 4, en hij kon het wel met nr 1 maar niet met nr3, die ik dus gebruikte) tog bedankt, enne, ik vond mijn titel tog wat pakkender :P

Verwijderd

Topicstarter
PS. mocht je zin hebben in een potje NFS: MW of Quake 4, add me maar, ik heet: ScopeV2,

CASE CLOSED!