Hallo iedereen,
Sinds gister heb ik de pc van mijn vader schoongemaakt.
Ik herstart de pc en telkens onder het laden van windows xp herstart de pc.
Ik kom niet in veilige modus.
Er stond op het bureaublad van me vader een mapje %SYSTEMROOT%
Die heb ik in de map Diversen gezet.
Omdat ik het bureaublad aan het schoonmaken was, En ik wist niet of het belangerijk bestand was maar ik denk doordat de pc niet meer goed opstart hierdoor.
Ik heb al mijn bracket/externe harde schijf op de computer aangesloten op die harde schijf van me bracket staat windows 2000.
Dus starte van windows 2000 op en zag de D schijf die is van de pc en niet van me bracket.
Ik die aanklikken maar toen zei die dat de D schijf nog niet geformatterd is en of ik dat wou doen terwijl daar juist de windows xp opstaat en alle informatie van me vader.
Ik dacht dat ik zo het allemaal wel kon herstellen , Handmatig de map weer op het bureablad zetten.
Ik hoop dat u me kunt helpen.
Ik ben radeloos.
Alvast bedankt,
Nevels
Sinds gister heb ik de pc van mijn vader schoongemaakt.
Ik herstart de pc en telkens onder het laden van windows xp herstart de pc.
Ik kom niet in veilige modus.
Er stond op het bureaublad van me vader een mapje %SYSTEMROOT%
Die heb ik in de map Diversen gezet.
Omdat ik het bureaublad aan het schoonmaken was, En ik wist niet of het belangerijk bestand was maar ik denk doordat de pc niet meer goed opstart hierdoor.
Ik heb al mijn bracket/externe harde schijf op de computer aangesloten op die harde schijf van me bracket staat windows 2000.
Dus starte van windows 2000 op en zag de D schijf die is van de pc en niet van me bracket.
Ik die aanklikken maar toen zei die dat de D schijf nog niet geformatterd is en of ik dat wou doen terwijl daar juist de windows xp opstaat en alle informatie van me vader.
Ik dacht dat ik zo het allemaal wel kon herstellen , Handmatig de map weer op het bureablad zetten.
Ik hoop dat u me kunt helpen.
Ik ben radeloos.
Alvast bedankt,
Nevels
[ Voor 10% gewijzigd door Nevels op 02-03-2006 17:41 . Reden: Voor de duidelijkheid ]