Ik heb een site in flash, heb dus het .fla bestand, export naar .swf, alles werkt perfect aan de site.
Nu moet daar een musicplayer bij, maar de musicplayer die ik wil gebruiken, is ook flash.
Ik heb het dan maar zo geregeld:
Nu zet hij die audioplayer helemaal vanboven over de hele breedte. Probleem is, de audio player werkt niet meer.. Het is precies een foto, kan nergens op drukken, hij doet helemaal niets.
Ik heb dan geprobeert om de audio player in verschillende flash versies, action script versies te exporten en dan via die code te includen, maar het probleem blijft, de music player doet helemaal niets meer eens hij in het design zit.
Nu moet daar een musicplayer bij, maar de musicplayer die ik wil gebruiken, is ook flash.
Ik heb het dan maar zo geregeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| // Creates a parent movie clip to hold the container
this.createEmptyMovieClip("logo_mc", this.getNextHighestDepth());
// creates a child movie clip inside of "mc_1"
// this is the movie clip the image will replace
logo_mc.createEmptyMovieClip("container_mc",0);
logo_mc.container_mc.loadMovie("xspf_player_slim.swf");
// put event handler on the parent movie clip mc_1
logo_mc.onPress = function() {
trace("It works");
}; |
Nu zet hij die audioplayer helemaal vanboven over de hele breedte. Probleem is, de audio player werkt niet meer.. Het is precies een foto, kan nergens op drukken, hij doet helemaal niets.
Ik heb dan geprobeert om de audio player in verschillende flash versies, action script versies te exporten en dan via die code te includen, maar het probleem blijft, de music player doet helemaal niets meer eens hij in het design zit.