[PDF] PDF decompilen naar bewerkbaar DTP formaat

Pagina: 1
Acties:

• RS_Jelle
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-04 14:27
Ik was een dossier aan het schrijven en een vriend van me had het mooi gelayout in InDesign. Er stak tientallen uren werk in en het was bijna klaar toen de harddrive van m'n vriend crashte. Alle reanimatie en recovery pogingen mislukten en een backup van het bewerkbare .indd bestand is er niet.

Is er een mogelijkheid om een PDF te decompilen naar een .indd of eventueel naar een ander evenwaardig formaat? Ik heb GoT en Google al afgezocht en ik vind wel veel decompile programma's om van .pdf naar .doc enzo te gaan, maar niet om van PDF naar een DTP formaat te gaan |:(

[ Voor 5% gewijzigd door RS_Jelle op 02-03-2006 15:56 ]

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

PDF openen in illustrator. Dan heb je je lagen weer.. Naja je vlakken, daarna kan je die weer openen in indesign.

superB

• RS_Jelle
inXs schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:31:
PDF openen in illustrator. Dan heb je je lagen weer.. Naja je vlakken, daarna kan je die weer openen in indesign.
Inderdaad, dat hebben we al gedaan, maar dan heb je nog steeds geen afmetingen enzo :)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

maar als je de layout hebt? Wat moet je dan met afmetingen? :P ik bedoel alles is toch kant en klaar dan in illustrator?

superB

• RS_Jelle
Maar hoe kunnen we dan aan de master pagina's geraken? En wat als alles een halve pagina moet opschuiven? Dat kan toch niet zomaar geregeld worden in Illustrator?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:11
Van het oorspronkelijk indesign bestand blijft natuurlijk niks over bij het conventeren naar pdf/ps, het enige wat je nog kunt doen is de illustrator truc hierboven of met een pakket zoals pitstop proffesional de pdf bewerken.
Pagina: 1