iPod uit het buitenland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zie dat je een iPod video ook kan kopen in de engelse webshop (www.apple.co.uk) of www.apple.com
Zij versturen gratis. Als ik het geld omreken naar Euro's scheelt dat nogal met de prijzen die ze in de Nederlandse webshop vragen.
Is het idd mogelijk om het vanuit een dergelijke webshop te halen, en hoe zit het dan met de garantie ? In andere topics las ik dat je internationale garantie hebt, maar soms gaat dat niet op.

Aangezien het nogal scheelt in geld, in welke shop kan je het beste een ipod halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:26
Ik weet niet zeker of je zomaar via een buitenlandse apple store kan bestellen, maar als dat al kan dan zijn de verzendkosten iig niet gratis want dat geldt alleen binnen het land van de store.

Er zullen dus nog verzendkosten bijkomen en daar bovenop ook nog importbelasting, en dan ben je waarschijnlijk duurder uit dan wanneer je de iPod gewoon hier koopt/bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Doe eens een search hier op het forum. Ik gok dat je minimaal 10 topics voorbij ziet komen. En nee, het scheelt niet als je het laat importen, zou wel heel onlogisch zijn.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:21

rapture

Zelfs daar netwerken?

Enkel interessant als je (Belgische) militairen kent, die kunnen het probleemloos uit de VS meenemen. Dankzij diplomatieke onschendbaarheid mag niemand buitenlandse troepen controleren, dus ook geen douanes. Militairen nemen het "gratis" mee naar hun C-130 en vliegen naar een militaire vliegveld. Zo geraken medestudenten op de hoge school aan iPods tegen Amerikaanse prijzen.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 02-03-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:03
Kunnen we geen inkoopactie doen bij de soldaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Sage schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:33:
Doe eens een search hier op het forum. Ik gok dat je minimaal 10 topics voorbij ziet komen. En nee, het scheelt niet als je het laat importen, zou wel heel onlogisch zijn.
Ik kan ze niet vinden, en ik ken geen soldaten die naar amerika gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
rapture schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:36:
Enkel interessant als je militairen kent, die kunnen het probleemloos uit de VS meenemen. Dankzij diplomatieke onschendbaarheid mag niemand buitenlandse troepen controleren, dus ook geen douanes. Militairen nemen het "gratis" mee naar hun C-130 en vliegen naar een militaire vliegveld. Zo geraken medestudenten op de hoge school aan iPods tegen Amerikaanse prijzen.
Kan een van jou medestudenten niet zoiets voor mij regelen ;)
Pagina: 1