Toon posts:

[XP] msn start niet meer op na gebruik nod32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn excuses voor het vorige onleesbare topic.

Sinds gisteren heb ik hitmanpro2 geinstalleerd, zoals denk ik wel de meeste weten maakt deze ook gebruik van de NOD32 virusscanner, aangezien ik nog geen virusscanner had leek me het een goed idee van deze ook te installeren. Maar sinds ik deze heb geinstalleerd heb, wilt msn niet meer opstarten.

Nod32 heeft ondertussen natuurlijk wel een paar "gevaarlijke bestanden" gegeven en deze zelf, of verwijdert, of in quarantaine geplaats. Op het eerste zicht niks mis mee, maar ik denk dat nod 32 misschien een verkeerde file heeft verwijdert. Ik heb ook gezien bij een waarschuwing van nod32 dat het veelal om .ddl ging.

weet iemand soms hoe ik kan achter halen welke files nodig zijn voor msn die misschien gedelete zijn

en een verse install van msn veranderde niks aan de zaak.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MSN start echt niet meer op, of logged het niet meer in? :)
Kan je verder eens aangeven wat NOD32 precies verwijdert heeft e.d. ? :)

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Is het niet zo dat hitman pro de messenger service uitschakelt, tenzij je uitvinkt dat je dat niet wilt?

:? Kan me vergissen hoor :Y)

[ Voor 66% gewijzigd door NRGetic op 02-03-2006 16:02 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Verwijderd

heeft niks met de nod32 te maken, als je msn 7.5 draait. wat in hitman pro zit is alleen voor 4.7.

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:55:
MSN start echt niet meer op, of logged het niet meer in? :)
Kan je verder eens aangeven wat NOD32 precies verwijdert heeft e.d. ? :)
msn logt niet meer in, en om eerlijk te zijn weet ik niet precies wat nod heeft verwijdered (waar zou ik dat kunnen vinden?)