Toon posts:

Flash games lokaal op te slaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zusje speelt vaak spelletjes via www.funnygames.nl. 9 van de 10 keer zijn dit met flash gemaakte games maar helaas alleen online te spelen.

Mijn vraag is nu: Is het mogelijk om het flash gedeelte eruit te halen zodat ik deze kan saven op me HDD en daarna los te spelen is???

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wat ik altijd doe, mijn browsercache legen, pagina openen, en dan kijken welke bestanden er in mijn cache staan. een daarvan zal dan een .swf bestand zijn. deze kun je kopieeren en in je browser openen.

of ook een mogelijkheid als je de lokatie van het .swf bestand weet: de url plakken in een downloadmanager, of in opera bij sneldownload, of met wget downloaden

[ Voor 29% gewijzigd door Magic op 02-03-2006 13:32 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:25
Gewoon even in de bron van die site frotten, de swf opzoeken, en een html bestandje maken met een linkje naar die swf er in. Dan dat bestandje openen in je browser, en rechtermuisknop --> opslaan doen.

There is no replacement for displacement!

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Als de games data die nodig is om te spelen online opvragen dan heb je nog niet zoveel aan saven op je HD.

Verwijderd

Topicstarter
Is al gelukt, mbv Firefox de pagina info raadplegen. Daarna bij media de SWF file zoeked die embedded is. Opslaan als en bob's your uncle!!!

Toch bedankt

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:13
Schopje naar SA :)

Verwijderd

Topicstarter
Om een of andere reden staat in de source geen referentie naar de swf file. Maar firefox lukt t wel!!!!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Meestal gebruiken ze frames, waardoor je dus de juiste page moet hebben. Om de source van een bepaalde frame te zien moet je This Frame > View Frame Source hebben. :)

Signature

Pagina: 1