Heb een probleempje in een script wat ik op mijn werk aan het bouwen ben.
Ik gebruik altijd qx om een commando af te schieten, en dan de output in een array te stoppen. Dit werkt altijd perfect, behalve nu. Heb hier een sql query welke niet werkt als ik er een < of > teken in heb staan, maar wel werkt wel gewoon goed zonder die tekens, als ik bijvoorbeeld = gebruik.
qx denkt dus blijkbaar dat ik wil redirecten. Ik heb al van alles geprobeerd, met weet ik hoeveel escapes, maar nogo. Iedere keer dus weer: "The system cannot find the file specified."
Ik wil dus graag dit uitvoeren (en deze werkt dus niet):
Deze werkt echter wel perfect:
Iemand die me hier mee kan/wil helpen?
Ik gebruik altijd qx om een commando af te schieten, en dan de output in een array te stoppen. Dit werkt altijd perfect, behalve nu. Heb hier een sql query welke niet werkt als ik er een < of > teken in heb staan, maar wel werkt wel gewoon goed zonder die tekens, als ik bijvoorbeeld = gebruik.
qx denkt dus blijkbaar dat ik wil redirecten. Ik heb al van alles geprobeerd, met weet ik hoeveel escapes, maar nogo. Iedere keer dus weer: "The system cannot find the file specified."
Ik wil dus graag dit uitvoeren (en deze werkt dus niet):
code:
1
| @cmd1 = qx("$tsmcmd select node_name,lastacc_time,contact from nodes where date(lastacc_time)<=\'2005-06-01\'"); |
Deze werkt echter wel perfect:
code:
1
| @cmd1 = qx("$tsmcmd select node_name,lastacc_time,contact from nodes where date(lastacc_time)=\'2005-06-01\'"); |
Iemand die me hier mee kan/wil helpen?
[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 02-03-2006 13:27 ]