Toon posts:

Match-engine inspiratieloos

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren 4 gele kaarten gekregen.

Of de match-engine heeft dringend een nieuwe inspiratiebron nodig, of ik moet het mijn spelers verbieden in hun vrije tijd naar het conservatorium te gaan. ;)

In de 31e minuut viel Qasem Tuama van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf Qasem Tuama resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
In de 42e minuut viel IJsbrand Verdonk van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf IJsbrand Verdonk resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
In de 78e minuut viel Marno Groenewoud van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf Marno Groenewoud resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
In de 84e minuut viel Jan-Pieter te Wierik van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf Jan-Pieter te Wierik resoluut een gele kaart voor een schwalbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het lijkt me dat je je reactie even wilt herhalen in Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 47 want hier is het zo zonder context een beetje moeilijk te begrijpen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.