MS Outlook - Wizard Regels - error

Pagina: 1
Acties:

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-08 08:37
Ik ben werkzaam bij een ICT-bedrijf op de supportafdeling. Nou hebben we een melding van een gebruiker (andere locatie in Nederland) gehad dat hij de Wizard Regels niet kan gebruiken.
Wanneer hij deze gebruikt en een regel heeft aangemaakt, vervoglens deze regel selecteerd en op OK klikt krijgt hij de volgende melding:

"Een of meerdere regels kunnen niet worden geupload naar de Exchange-server en zijn gedeactiveerd. Mogelijk worden sommige parameters niet ondersteund of is er onvoldoende ruimte om alle regels op te slaan."

Wij werken met Citrix en alles gebeurd dus van een afstand, ook het beheer (wat wij doen).

Ik heb al het outlook-profiel van de gebruiker opgeschoond, d.w.z. Postvak IN opgeschoond en prullenbak geleegd, echter het probleem blijft zich voordoen.

Geniale ideeën iemand?

• Coltpower
geduld is een schone zaak; niet iedereen = 7x24 online voor jouw plezier

[ Voor 94% gewijzigd door Lustucru op 02-03-2006 13:49 ]

• Coltpower
Ah ja mijn fout ik was druk bezig met het zoeken naar dit probleem op de zoekmachine voor de fora hier...
Heb uberhaupt niet eens aan google gedacht |:(

Mijn fout mijn fout!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Wat evenmin een reden tot vreugde is, is dat je je eigen topic na 2,5 uur al kickt. Dat willen we niet, vinden we niet goed, hebben we een hekel aan. Lees je onze wondermooie Policy: Alle regels die op het forum gelden eens door?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Coltpower
Nou omdat je zo aandringt, zal het goed doorlezen.

Ben er wel eventjes zoet mee dan, probleem is trouwens nog niet opgelost dus wees niet bang :-)

Gebruiker is niet aanwezig dus heb het nog niet uit kunnen testen...

[ Voor 3% gewijzigd door Coltpower op 02-03-2006 13:55 ]

Pagina: 1