[XP PRO] Windows Messenger; wel draaien, niet aanmelden ?

Pagina: 1
Acties:

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hey,

Je kent dat wel... Windows messenger wat altijd op de achtergrond word gestart in windows.
Maakt niet uit hoe je de opties insteld, hij word altijd gestart en wat nog erger is, hij meld je altijd aan.

Nu wilde ik graag dat Windows messenger op mijn computer wel gestart werd maar mij niet aanmeldde.
Ik heb al een forum search en een google search gedaan en ik weet dat er register patches zijn die er voor zorgen dat windows messenger verdwijnt.
Maar als je dat toepast staat hij dus helemaal niet meer op mijn computer en dan wil ik niet.

Ook is er een mogelijkheid om de .exe te renamen of verplaatsen maar dat moet ik ook niet hebben omdat Windows messenger dan niet meer opstart.

De rede dat ik zo graag wil dat hij wel opstart is omdat ik een Logitech G15 heb met een OpenSDK programma voor het LCD display genaamd Zax MSN Monitor.
Deze 'verbind' als het ware met MSN 7,5 door middel van Windows messenger dus hij heeft hem wel nodig.

Ik word het alleen een beetje spuugbeu om iedere keer de melding te krijgen dat ik ben afgemeld op Windows messenger als ik me aanmeld op MSN.
(Dat is namelijk ook niet echt bevorderlijk voor de opstartsnelheid van mijn systeem).

Als iemand mij dus kon vertellen hoe ik (hopelijk dmv een registerwaarde te wijzigen) kan zorgen dat Windows messenger zich niet aanmeld, zou ik dat geweldig vinden.

BvD. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Waarom zou je windows messenger er niet gewoon compleet afslopen? Zeker als je MSN Messenger 7.5 hebt, is Windows messenger helemaal negens meer voor nodig... :?

HENG HENG

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:34
Je kan em even een eerste keer killen via de taskmanager. Daarna zelf opnieuw opstarten en de instellingen wijzigen....

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• Spacecowboy

Spacecowboy

Verwijderen kan door middel van de volgende regel bij "run" te plakken (en uit te voeren :+ )

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

HENG HENG

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Spacecowboy waarom lees je niet gewoon eerst mijn gehele startpost voordat je door blijft brabbelen over het verwijderen van Windows Messenger. Er staat herhaaldelijk in dat ik dat niet wil en waarom. ;)
Winkelhaak2002 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:35:
Je kan em even een eerste keer killen via de taskmanager. Daarna zelf opnieuw opstarten en de instellingen wijzigen....
Instellingen zoals 'Altijd op de achtergrond uitvoeren'' wijzigen heeft geen zin heb ik wel gemerkt.
De volgende keer start hij gewoon weer mee op. :(

[ Voor 50% gewijzigd door Da_maniaC op 02-03-2006 11:33 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Spacecowboy

Spacecowboy

DJ_The_SP schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:32:
Spacecowboy waarom lees je niet gewoon eerst mijn gehele startpost voordat je door blijft brabbelen over het verwijderen van Windows Messenger. Er staat herhaaldelijk in dat ik dat niet wil en waarom. ;)

[...]

Instellingen zoals 'Altijd op de achtergrond uitvoeren'' wijzigen heeft geen zin heb ik wel gemerkt.
Sorry, was weer es veel te gehaast :P Ik moet echt eens leren lezen :X 8)7

* Spacecowboy bitchslapt zichzelf :X

HENG HENG

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN Messenger zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic nog eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

DJ_The_SP schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:32:

[...]

Die instelling heeft er dan ook niets mee te maken. ;) Run Windows Messenger when Windows starts lijkt me relevanter, meer kan je niet doen, naast natuurlijk geen user instellen in Windows Messenger. :)

Signature

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Ik heb een leuke oplossig gevonden.

Ik heb een Proxy aangezet zonder adres toe te wijzen, dus dan kan hij niet verbinden.

Op die manier kan ik gelijk door naar MSN 7.5 zonder de melding te krijgen. :)

Pagina: 1