Toon posts:

[AMD] in kleine kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk erover om een AMD 64 (sempron) in de bouwen in een AOpen H360 kast. Een slim case die volgens de specs 100 mm dik is. Nu vraag ik mij af of het past. Met andere woorden: Wat is de totale hoogte van de proc + standaard koeler. Stel dat er 10 mm tussen de rand van de kast en de bovenkant van de cooler overblijft, zou dat een probleem zijn?

Verwijderd

10mm is ook wel 1cm, wat mij meer dan genoeg ruimte lijkt, mits je natuurlijk de kast wel op een goede plek neerzet zodat er niemand per ongeluk op slaat of tegen schopt. want als deze dan tegen de koeler aankomt heb je wel kans op problemen.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Als je geen koeler kan vinden die lager is dan 10cm moet je maar over gaan op waterkoeling ;) dan issie ongeveer 3 a 4cm hoog.

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 12:16
Mishmash schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:28:
Als je geen koeler kan vinden die lager is dan 10cm moet je maar over gaan op waterkoeling ;) dan issie ongeveer 3 a 4cm hoog.
water cooling in zo'n kleine kast kan ik iig niet aan raden.

Ik schat dat de boxed cooling die bij mijn A64 X2 kwam zo'n 6 tot 8 cm hoog is , vanaf de backplane geschat. Zodra ik hier een liniaal heb gevonden laat ik je t preciezer weten. Vrijwel zeker is iig dat het wel past.

LinkedIn
BlackIntel