Benq x730 problemen

Pagina: 1
Acties:

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09-2025
Sinds 3 weken heb ik het x730 draadloze toetsenbord + muis setje. Werkt prima maar helaas af en toe raakt hij helemaal de weg kwijt. Ik heb het wel eens gehad dat de linkermuisknop functioneerde alsof het een rechtermuisknop was. Zwaar irritant als je een folder probeert te openen en hij geeft iedere keer de properties. Daarnast heb ik ook al gehad dat het leek alsof de Ctrl-toets ingedrukt was. Ik probeerde een bestandje te selecteren maar selecteerde binnen de Explorer het verkeerde bestandje. Daarna klikte ik op het goede bestandje maar het oude bestandje bleef ook geselecteerd (alsof ik de Ctrl-toets vasthield). Als ik tijdens die problemen switch naar een ander profiel op mijn Windows XP Prof SP2 zijn de problemen daar niet (driver de weg kwijt?).

Ik heb nu ook gehad dat de ontvanger continu bleef knipperen alsof de muis of het toetsenbord werden gebruikt. Dit was helemaal niet het geval en ik kon niet ondekken wat er aan de hand was want alles werkte verder normaal. Maar gisteren ondekte ik dat het toetsenbord de boosdoener was want als ik deze buiten het bereik van de ontvanger legde hield het knipperen op. Ik heb dus wat toetsen ingedrukt en de batterijen eruit en erin gedaan en het knipperen was opgehouden. Maar ondertussen waren wel mijn batterijen leeggelopen want ik kon een paar uur later de batterijen al vervangen van mij toetsenbord. Het vreemde vind ik wel dat ik niet een toets ingedrukt heb gezien (hangende toets) tijdens het knipperen.

Heeft iemand anders ook deze problemen ??

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09-2025
ff een schopje....
Nog niemand die soortgelijke ervaringen heeft gehad ....