Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een pda aan te schaffen (Palm lifedrive) en deze aan te sluiten op ethernet (netwerk problemen oplossen e.d.).

Is het mogelijk om een usb/ethernet adapter te gebruiken? Dit zou namelijk de goedkoopste oplossing zijn.

Over het algemeen zie ik alleen driver support voor win xp/2000/2003 en geen palmos.
Hoe zit het eventueel met plug&play en verschillende pda operating systems?

Verwijderd

Volgens mij heeft dat ding niet eens een normale USB-interface waar je apparaten op aan kunt sluiten.

Maargoed, dit is meer iets voor GT

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11 11:40
Dat gaat niet werken, de LifeDrive heeft geen USB host. De USB is puur voor synchronisatie doeleinden.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Qman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2021

Qman

Tha Lup

Standaard ondersteunt geen enkele PDA obv PalmOS of Windows CE / Mobile de USB host functie. Dit heb je nodig, omdat je de Ethernet USB controller moet aankunnen sturen.
De PDA is als client bedoeld voor sync met PC of server, niet als host.

Misschien moet je eraan denken om een WiFi enabled apparaatje te nemen, zodat je op die manier kunt connecten aan diverse netwerken.

Su6!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:42

tozzke

aka tozzert

als ik mijn pocketpc in de bijgeleverde cradle zet, kan ik internetten via activesync. Het werkt niet echt supersnel, maar het werkt

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal :)

Dan is een goedkope notebook misschien een betere oplossing voor mij. Iets minder portable, maar goed. Neem wel genoegen met een 14".
Pagina: 1