Toon posts:

WoW hapert bij nieuwe geluiden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey mensen,

Heb onlangs een laptop aangeschaft om o.a. op te gamen als ik niet thuis ben. Heb WoW hierop geinstalled... framerate is prima, maar kheb probs met 't geluid.

Zodra er een geluid wordt afgespeeld wat nog niet eerder is afgespeeld hapert het spel. Dit is heel irritant aangezien WoW nogal veel verschillende geluiden heeft ;) Als het geluid daarna nog een keer wordt afgespeeld is er geen probleem... het is alleen bij nieuwe geluiden.

Dit zijn de specs:
CPU: 1.8ghz Pentium M
RAM: 1gb
GFX: Geforce Go 6600 256
Sound: Onboard Intel HD Audio (Realtek Alc880 codec)

Kweet dat dit soort problemen meestal met RAM te maken hebben, maar op m'n desktop die ook 1gig heeft heb ik nergens last van.

Ik heb alle nieuwste drivers en ik heb ook al verschillende settings in de config.wtf file geprobeerd (bv. SET SoundOutputSystem "1" etc) maar geen verschil. Heb ook Hardware Acceleration in windows veranderd maar heeft allemaal geen nut. Volgens mij hebben andere spellen er ook last van. Bij Quake4 merk ik het niet zo erg maar bij Half-Life 2 wel.

Weet iemand misschien nog andere dingen die ik kan proberen? Alle respons is erg gewaardeerd 8)

Bij voorbaat dank..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 02:10 ]