Toon posts:

TV kaart en WMC 2005

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tv-kaart van Pinaccle in mijn pc gedaan. Hij komt uit een andere pc, daarop draaide windows media center 2005.
Kan ik op mijn eigen pc wme ook installeren zonder dat het voor problemen zal zorgen?
Mijn pc herkent momenteel de tv-kaart niet omdat ik geen drivers heb geinstalleerd.
Ik weet namelijk niet welk type kaart het is.

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kun je niet op het kaartje kijken naar een naam/model van de kaart. En dan ff googlen, of een driver erbij zoeken op driverguide.
Of stuur een mail met het serienummer van de kaart naar pinacle.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 01:10:
Ik heb een tv-kaart van Pinaccle in mijn pc gedaan. Hij komt uit een andere pc, daarop draaide windows media center 2005.
Kan ik op mijn eigen pc wme ook installeren zonder dat het voor problemen zal zorgen?
Mijn pc herkent momenteel de tv-kaart niet omdat ik geen drivers heb geinstalleerd.
Ik weet namelijk niet welk type kaart het is.
Dit is natuurlijk wel heel erg makkelijk van je, hoe moeten wij nu weten of het wel of niet kan.

Als iemand je wil helpen moet je wel meer info geven over de kaart zelf en liever ook nog over de rest van je systeem.

Windows Media Center Edtion 2005 is een opzichstaand systeem dat draait op Windows XP Pro SP2 maar het is niet los te installeren je moet dus een schone installatie doen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!