Palm software uninstallen.. hoe?

Pagina: 1
Acties:

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
Ik heb een meil proggie op mijn Palm M100 gezet, maar nu vraag ik e af hoe ik deze eraf krijg... iemand?

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• source
hehe, gaat lekker eerst vraag op tweakers posten en dan pas bij de help kijken, ik weet het dus inmiddels al...

Maar nu rest mij nog wel 1 andere vraag... Als ik mijn mail wil ophalen, met welk programma kan ik dat het beste doen en hoe gaat het in z'n werk, moet ik internet verbinding hebben op mijn pc of moet een mobiele phone hebben aangesloten?

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Goeie vraag... Ik heb een mobieltje met IR-modem, en dan kan je met AvantGo wel redelijk internetten (geen WAP, gewoon echte sites :)), maar ik moet ook nog eens op zoek naar een mailprogje...

• Shaper
  • Laatst online: 26-03 11:09

Shaper

Voor al je vragen betreffende de Palm organisers kun je misschien beter kijken op de site van de:

Nederlandse Palmclub

• mavink
Ja of op surfnet.pda.tucows.com/index.html bijvoorbeeld. Ik moet gewoon eens wat programma's proberen denk ik.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Multimail is best....

• source
Multimail is geen freeware dacht ik....

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

kunnen we wel freeware maken..:) al eens gehoord van PW-patcher?

• it0
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Vink: hoe gaat dat nou ik heb dus ook een palm en gebruik avantgo alleen als offline reader...

Moet je nu echt speciale dingen instellen? Of gaat het zo goed als automagisch?

• mavink
Je maakt gewoon op de normale PalmOS manier een verbinding aan, en dan kies je in het menu van AvantGo voor 'connect'. Klaar :)

• source
Ik heb nu dat mail proggie heel netjes ingesteld, maar als ie verbinding wil maken blijft ie gewoon hangen met het connecten... ik wil eigelijk dat als ik synchronize doe, dat dan de mail van outlook naar mijn palm gaat en andersom... kan dit? Want met die "network" opties kom ik ook geen steek verder

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:09
Ik begrijp dat je alleen mail tussen je palm en computer wilt uitwisselen en het verzenden en ontvangen aan de computer over wilt laten. In het standaard mail progje (op je palm) moet je dan instellen dat je alles heen en weer wilt zenden. Op het hotsync icoontje in je systray klik je rechts, dan kies je custom en dan klik je op mail en dan change (nog te volgen?). Daar zet je hem op synchronize, en set as default. vanaf nu zet ie mail heen en weer. Oeps, je moet nog wel even in het hotsync menu de goeie mailclient op je computer kiezen.

Kun je hier ff iets posten als dit werkt? Ik heb het nl bij mij net 5 minuten geleden voor de eerste keer gedaan en het werkt goed. Ik gebruik een Palm IIIxe.

• source
ik snap wat je bedoeld maar ik heb op mijn Palm m100 standaard geen mail icoontje... nu kan ik het dus wel proberen met Multimail f iets anders maar dan weet ik niet hoe de instellingen moeten staan!!

Pagina: 1