Excel gegevens importeren

Pagina: 1
Acties:

• TWNNPTRS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-06-2023
Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om via Excel externe gegeven kan importeren en dat hij ze binnen 1 a 2 sec. vernieuwd.
Bij de standaard instellingen van Excel kan ik niet lager dan 1 min.
dat is voor mijn niet snel genoeg.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Een timertje met VBA.

Met zo'n topicstart is er amper iets zinnigs over te zeggen. Leg even je opzet uit en waarom je een sheet elke seconde bijgewerkt wilt hebben. Je bent vaker gevraagd meer aandacht te besteden aan je topicstarts en het zou prettig zijn als je dat een keer serieus zou nemen. :/

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• TWNNPTRS
Ik heb namelijk op het werk een Papierloze recorder.
Deze heeft een webserver. maar. Deze pagina is niet echt duidelijk voor een afstand te lezen. plus ik moet de pagina constant vernieuwen voor de actuele data Dus ik dacht bij mijn zelf ik maak heb naar ik Excel. Alleen het probleem is dat hij wel welke seconden de velden moet importeren, anders loopt mijn een te grote vertraging op zodat het niet meer de actuele waarde is. Want in 1 minuut kan een hoop gebeuren.

• TWNNPTRS
Niet alleen willen we niet hebben dat topics nodeloos omhoog geschopt worden, het maakt de kans dat iemand er serieus op in wil gaan ook niet groter. :/

[ Voor 73% gewijzigd door Lustucru op 02-03-2006 23:46 ]

• joggie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2025

joggie

Wie niet gek is, is saai

TWNNPTRS schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:09:
Heeft iemand een idee hoe.
Want ik zal het echt niet weten.
Zoals iemand al eerder zei: een timertje met VBA

Joggie ;)