Toon posts:

Administrator error.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc voorzien van een nieuwe installatie met Windows XP Professional.

Nadat ik SP2 had geinstalleerd moest ik mij verificeren, dit dwong mij om genuine uit te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/otjjmr.jpg

Zie afbeelding, echter lukt mij het niet om deze uit te zetten.

Hij zegt dat ik administrator rechten moet hebben, terwijl ik maar 1 user geregistreerd heb. Deze staat onder de groep Administrator.
Dit vind ik een erg wazig probleem omdat ik gewoon Administrator ben maar ik kan de functie niet uitzetten omdat ik schijnbaar geen Administrator ben.

Wie kan de oplossing bieden ?

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
Waarom wil je dit uitzetten?

In dit topic ([rml][ XP] Genuine Advantage kan niet meer uit.[/rml]) heb ik al verteld over deze verandering.

[ Voor 68% gewijzigd door KillerDream op 01-03-2006 23:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben administrator van de pc, maar als ik hem wil uitzetten moet ik administrator rechten hebben.

Terwijl ik deze gewoon heb. Ik vind het nogal vreemd.

Ik heb 3 functies, 2 daarvan kan ik niet uitzetten omdat ik geen Administrator rechten heb, de 3de gaat wel gewoon.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 23:14 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als je een legale versie van XP Pro hebt, kun je morgen even bellen met Microsoft, om de boel alsnog gechecked te krijgen. Waarschijnlijk heb je de afgelopen paar maanden teveel installaties gedaan met dezelfde key. Dan wil de geniune advantage nog wel eens problemen geven.

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:17:
Als je een legale versie van XP Pro hebt, kun je morgen even bellen met Microsoft, om de boel alsnog gechecked te krijgen. Waarschijnlijk heb je de afgelopen paar maanden teveel installaties gedaan met dezelfde key. Dan wil de geniune advantage nog wel eens problemen geven.
In principe hebben Administrator rechten toch helemaal niks te maken met dat genuine gedoe ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Maikuuuul,

Ik zie niet echt veel nut in dit topic - je probeert een activatie te omzeilen terwijl er een paar topics lager al een topic staat wat hier ook over gaat. Daarnaast lijkt je topic titel nergens op (heeft niks te maken met je vraag), mist het OS in je topic titel etc :)

Ik ga je topic dan ook sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.