Nee, dat is ook zeker niet mijn bedoeling!Dark schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:40:
ow, als dit draadje maar niet ontaard...
Ik was er alleen zeer verbaast over dat ik er nog niets over had gehoort.
Nee, dat is ook zeker niet mijn bedoeling!Dark schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:40:
ow, als dit draadje maar niet ontaard...
[ Voor 50% gewijzigd door Brede P op 01-03-2006 22:44 ]
Heb ze ook al een paar keer moeten bellen.. k`zei gewoon elke keer dat ik het moederbord had moeten verwisselen.. en dat daardoor die key niet meer correspondeerde.BredeP schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:42:
* HiDNN gaat nu de enige niet-legale machine maar eens even checken...
Anders morgen maar meteen mijn laatste licentie in orde maken.
Zijn we van al het geneuzel af.
Heb inmiddels wel zo ongeveer het hele XP assorti in mijn bezit. Home, Pro, Pro x64...wat dat betreft mag MCE dan eigenlijk niet meer missen.
Alleen dat bellen als hervalidatie niet lukt staat me tegen, die lui snappen toch nooit wat je bedoelt, en ik heb ze bijna dagelijks aan de lijn tegenwoordig bij ons op de zaak.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Niks, je kan gewoon via de "normale" weg blijven updatenBor de Wollef schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:05:
Wat is het probleem precies wanneer je een legale Windows licentie hebt?
[ Voor 5% gewijzigd door HiDNN op 01-03-2006 23:13 ]
Verwijderd
Het probleem is voor mij dan dat ik, terwijl ik overdag meestal niet thuis ben, dus 's avonds moet gaan bellen met die lui om een XP weer te kunnen activeren, of om weer te kunnen updaten... Dat vind ik persoonlijk heel vervelend.Bor de Wollef schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:05:
Wat is het probleem precies wanneer je een legale Windows licentie hebt?
[ Voor 19% gewijzigd door DropjesLover op 02-03-2006 01:20 . Reden: typo ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Wat een onzin argument... als ik in je sig kijk wat voor systeem je hebt, maak je mij niet wijs dat daar niet even 80 euro extra voor een oem xp licentie bij had gekund. Je os is zo'n beetje het meest gebruikte stukje software dat je op een pc gebruikt, ik vind het niet meer dan vanzelfsprekend dat je dat dan ook als een onderdeel van de aanschaf van een pc ziet. Wil je daar geen geld aan uit geven, dan kies je maar voor een gratis alternatief, zoals linux.DropjesLover schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 01:04:en ik zou wel een legalere windows aan willen schaffen, maar dat kan ik helaas niet (veel te duur) en ik doe eigenlijk vaak herinstallaties.
helaas k moet je gelijk geven... en om aan een legale versie te komen:jasjenl schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 01:10:
[...]
Wat een onzin argument... als ik in je sig kijk wat voor systeem je hebt, maak je mij niet wijs dat daar niet even 80 euro extra voor een oem xp licentie bij had gekund. Je os is zo'n beetje het meest gebruikte stukje software dat je op een pc gebruikt, ik vind het niet meer dan vanzelfsprekend dat je dat dan ook als een onderdeel van de aanschaf van een pc ziet. Wil je daar geen geld aan uit geven, dan kies je maar voor een gratis alternatief, zoals linux.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
en als je, net als ik, op het roc zit kun je dat (surfspot dus) vergeten... daarom gebruik ik nog altijd mijn xp prof corporate cdtje... nooit gezeik met (her-)activerenDropjesLover schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 01:53:
[...]
helaas k moet je gelijk geven... en om aan een legale versie te komen:
[reclame-modus]
www.surfspot.nl voor alle studenten (waarvan er hier best veel zitten denk k zo)
win XP pro NL -> 52 euro![]()
office 2003 -> 53 euro
antivirus -> 20/25 euro
een complete computerinstallatie voor 130 eurootjes![]()
[/reclame-modus]
nu nog ff n sponster voor die 130 euro vinden... of werk vinden....
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 02-03-2006 02:45 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 13% gewijzigd door blup op 02-03-2006 08:27 ]
Dat doet MS helemaal niet; het enige wat er van je gevraagd wordt is om je geldige licentie opnieuw te activeren.BredeP schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:57:
... Als ik nu besluit om morgen over te stappen op een Intel Dual Core machine i.p.v. mijn huidige AMD Athlon64 X2, moet ik dat zelf weten, maar ik vind niet dat MS mij dan kan verplichten een nieuwe licentie aan te schaffen.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Dat doet MS *wel* als je een OEM licentie gebruikt, die is namenlijk gekoppeld aan het moederbord.Brahiewahiewa schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:45:
[...]
Dat doet MS helemaal niet; het enige wat er van je gevraagd wordt is om je geldige licentie opnieuw te activeren.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Tenzij je een OEM-licentie hebt.Brahiewahiewa schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:45:
[...]
Dat doet MS helemaal niet; het enige wat er van je gevraagd wordt is om je geldige licentie opnieuw te activeren.
[ Voor 80% gewijzigd door Fire69 op 02-03-2006 09:35 ]
Ja DOH...daarom koop je ook een goedkope machine met OEM licentie. Dan moet je een Full license kopen en ben je hardware onafhankelijk....Nvidiot schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:48:
[...]
Dat doet MS *wel* als je een OEM licentie gebruikt, die is namenlijk gekoppeld aan het moederbord.
Wel grappig dat het sinds 1 januari flink gestegen is die prijs, XP Pro was in december nog 18.50 ofzo via slimdirect.DropjesLover schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 01:53:
[...]
win XP pro NL -> 52 euro![]()
office 2003 -> 53 euro
antivirus -> 20/25 euro
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Nee, die prijs is nou juist het hele eieren eten, zijn zat mensen die best willen lappen, maar niet zulke waanzinnige bedragen, als 350 voor een Pro Retail.CycloneX schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:02:
[...]
De prijs vraagt er soms ook om maarja dat is weer een heel ander verhaal.
[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 02-03-2006 20:07 ]
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
[ Voor 15% gewijzigd door Resistor op 02-03-2006 22:35 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Met een Home editie kun je volgens mij net zoveel als met een prof. Als je daarnaast slim bent geweest koop je gewoon een retail (systeem onafhankelijk) upgrade XP home editie. Deze kost 100euro en iedereen heeft nog wel ergens in een hoekje een stoffige win98 cd liggen.Sjah schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:49:
[...]
Nee, die prijs is nou juist het hele eieren eten, zijn zat mensen die best willen lappen, maar niet zulke waanzinnige bedragen, als 350 voor een Pro Retail.
Ik weet dat ik hier moeilijk recht kan praten wat krom is, maar zo een hoge prijs stellen als monopolist is net zo goed krom.
Als je de berichten er op na leest, heeft MS de OEM licenties inmiddels gekoppeld aan het mainboard. Dus verplichten ze mij om bij een systeemupgrade ook een nieuwe OEM licentie aan te schaffen. Nou werk ik bij een computerwinkel, dus ik kan mezelf redelijk eruit lullen bij MS. Heb tenminste nog nooit een OEM niet geheractiveerd gekregen, maar irritant is het wel.Brahiewahiewa schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:45:
[...]
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Home heeft geen RDP (remote desktop), en voor mij Zuigt Home om die reden. Zo beheer ik op afstand (50km) de pc van me pa, die heb ik al in geen 2 jaar gezien die Packard/Bell pc, maar hij is top in orde, spyware en alles vrij, dankzij RDP. En op me eigen pc log ik ook weleens in bij een vriend.Miki schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:42:
[...]
Met een Home editie kun je volgens mij net zoveel als met een prof. Als je daarnaast slim bent geweest koop je gewoon een retail (systeem onafhankelijk) upgrade XP home editie. Deze kost 100euro en iedereen heeft nog wel ergens in een hoekje een stoffige win98 cd liggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 02-03-2006 23:07 ]
Er zijn volgens mijn zat RDP programma's, gratis dan wel betaald die dus samen met XP home zeker onder de prijs van een full retail XP pro 'a 350 euro blijft. Ik zie echt het probleem niet, ik vind het meer dan logisch dat microsoft de deur dicht doet. Koop gewoon een licentie of gebruik een alternatief, niemand verplicht je microsoft producten te gebruiken.Sjah schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:05:
[...]
Home heeft geen RDP (remote desktop), en voor mij Zuigt Home om die reden. Zo beheer ik op afstand (50km) de pc van me pa, die heb ik al in geen 2 jaar gezien die Packard/Bell pc, maar hij is top in orde, spyware en alles vrij, dankzij RDP. En op me eigen pc log ik ook weleens in bij een vriend.
En een legale Win98 cd heb ik niet ergens liggen, koop je wat, ben je nog niet 100% legaal bezig...
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Waarom mag je eigenlijk niet linken naar Autopatcher? Ik ben er dolblij mee, oude pc up-to-date brengen via Windows-update is niet te doen. Je moet in totaal iets van 5 keer updaten en resetten, bij Autopatcher gaat dat 10 keer sneller.Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:30:
zoekken linken mag niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Klaus_1250 op 02-03-2006 23:26 ]
Beetje triest antwoord: search misschien?Sjah schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:17:
Ok, als ik het probleem maar zie.Vind die ingebouwde RDP nogal geperfectioneerd namelijk vergeleken met de programma's die jij (niet) noemt.
En alternatief..... welk alternatief? Zeg dan niks als je mijn bezwaren als onzin afdoet.
[ Voor 24% gewijzigd door Miki op 02-03-2006 23:40 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Sjah op 03-03-2006 00:19 ]
Je leest niet goed, ik geef aan dat een full retail upgrade XP home 100 euro kost. Een windows 95 cd is al voldoende om te verifieren tijdens de install dat je recht hebt op deze versie.Sjah schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:42:
Ja is goed hoor, maar je zegt dus eigenlijk niet dat wat ik als antwoord zie op wat ik aandraag. Bijv. een Full Home is 240 hoor, geen 100, waarom heb ik al uitgelegd. Er zijn nog wel meer voordelen aan Pro, die je past mist als je ze nodig hebt. Kortom het verschil is niet kiezen tussen 100 euro of 350, maar tussen 240 of 250, scheelt nogal ff.
Dan blijft er nog dat Home geen netwerkwachtwoorden voor shares op kan slaan, enkel voor netwerkprinters, Home kan niet in een domein worden gehangen (ja ik heb thuis een domaincontroller) en ook efs zit alleen in pro.Miki schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:42:
[...]
Met een Home editie kun je volgens mij net zoveel als met een prof. Als je daarnaast slim bent geweest koop je gewoon een retail (systeem onafhankelijk) upgrade XP home editie. Deze kost 100euro en iedereen heeft nog wel ergens in een hoekje een stoffige win98 cd liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door GH45T op 02-03-2006 23:57 ]
Ooit gezocht of ik een OEM versie kon upgraden (XP Home naar Pro) maar dat kan/mag alleen via de leverancier. En goedkoop is het niet.GH45T schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:54:
Ik vraag me overigens ook af in hoeverre het legaal is om een upgrade retail licentie te gebruiken in cominatie met bijvoorbeeld een OEM 98 CD.
[ Voor 8% gewijzigd door Klaus_1250 op 03-03-2006 00:07 ]
[ Voor 70% gewijzigd door Klaus_1250 op 03-03-2006 00:11 ]
en dat is?Klaus_1250 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:09:
Ik mis iets?
waardegegevens: 1 hexadecimaalKlaus_1250 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:16:
Wat is de value van de data die in die regkey zou moeten komen? 0?
[ Voor 12% gewijzigd door elevator op 03-03-2006 16:22 ]
Mag wel?Klaus_1250 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:25:
Waarom mag je eigenlijk niet linken naar Autopatcher?
Dit kan ook heel snel even in een REG-bestandje getypt/geplakt worden.whazzzup schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:07:
dit nieuwe geintje van MS is zo te onzeilen en het gaat als volgt:
je moet je administrator account actief maken in windows en dan inloggen in administator en de MS update uit voeren het gaat als volgt.
[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_LOCALMACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList
Modify/Create the Value Data Type(s) and Value Name(s) as detailed below.
Data Type: DWORD// Value Name: Administrator
Setting for Value Data: [0 = Disabled / 1 = Enabled]
Exit Registry and Reboot
Wat je dan doet is MS laten geloven dat je wel legale windows hebt, ik weet niet of dit wel helemaal legaal is danmark_vs schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:02:
Gelukkig is er al een dll-bestand verschenen dat je over het bestand c:\windows\system32\LegitCheckControl.dll moet kopieren. Daarna werkt de handmatige update weer. Maakt wel eerst een back-up van het bestand LegitCheckControl.dll.
Op de site http://www.aviransplace.c...ca15e4a703e0236827ebe7277 vond ik de info en de download is doe maar niet.
[ Voor 11% gewijzigd door elevator op 03-03-2006 16:22 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Dat doet MS dus wel. Stomtoevallig heel recent meegemaakt met een computer waar het mobo van kapot was. Daar zat een OEM licentie op en het enige wat nodig was, was deze licentie activeren met een ander mobo, om de data eraf te halen. Er zou een andere windows opkomen (retail). Computer werkte voordat het mobo de geest gaf.Brahiewahiewa schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:45:
[...]
Klopt, er was laatst ook een bericht op Tweakers.net dat de OEM licenties tegenwoordig gelden per Moederbord. Dat betekend lekker cashen voor Microsoft.Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:33:
[...]
Na opstarten met nieuw mobo: windows dient geactiveerd te worden. Via internet: werkt niet. Bellen: "ja die licentie is geblokkeerd, u dient bij uw fabrikant een nieuwe OEM licentie aan te schaffen".
Volgens mij snap je het niet helemaal of wel?Klaus_1250 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:17:
Ik vind het niet meer kunnen. Ik heb helemaal geen probleem om 300-400 euro neer te tellen voor een OS (ok, ik vind het niet leuk om te doen, maar ja), maar, dan verwacht ik wel dat ik het fatsoenlijk kan gebruiken. Als Windows door een bug de installatie vernageld, dan gebruik ik BartPE om de HD te backuppen of eea te fixen. Maar dat mag officieel niet. Als je moederbord de geest eraan geeft, dan verwacht ik dat ik dat kan vervangen, zonder opnieuw Windowd aan te schaffen. En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.
[ Voor 12% gewijzigd door GH45T op 03-03-2006 13:33 ]
Verwijderd
Is het te duur geworden? Topic zou beter '....kan niet meer worden uitgezet' kunnen heten.[XP] Genuine Advantage kan niet meer uit.
Dan moet ie weer geaard worden...draadje is ontaard
Ik was in de veronderstelling dat dat niet mocht om een actieve Windows installatie (die van jezelf) mee te repareren, of vergis ik me hierin?elevator schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:24:BartPE gebruiken gebaseerd op jouw Windows CD mag gewoon?
Defineer actief, op je harddisk geïnstalleerd of daadwerkelijk opgestart?Klaus_1250 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:58:
[...]
Ik was in de veronderstelling dat dat niet mocht om een actieve Windows installatie (die van jezelf) mee te repareren, of vergis ik me hierin?
[ Voor 15% gewijzigd door GH45T op 03-03-2006 14:03 ]
Ja je hebt 2 versie's he van OEM, de 1e dat je in de winkel een cd met boekje gesealed in plastic koopt, die is wel fijn en wel degelijk weer te her-activeren per phone. Dan de 2e, meest gebruikte en zwaar waardeloze versie, die jij wel zal hebben gehad, dat is een install die op een geheime partitie of herstelcd staat en van je fabrikant afkomstig is, die is aan de bios van je mobo gekoppeld voor zijn activatieprocedure, en werkt idd niet op ander mobo, moet je echt bij de fabrikant zijn om dit kort te sluiten...Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:33:
[...]
Dat doet MS dus wel. Stomtoevallig heel recent meegemaakt met een computer waar het mobo van kapot was. Daar zat een OEM licentie op en het enige wat nodig was, was deze licentie activeren met een ander mobo, om de data eraf te halen. Er zou een andere windows opkomen (retail). Computer werkte voordat het mobo de geest gaf.
Na opstarten met nieuw mobo: windows dient geactiveerd te worden. Via internet: werkt niet. Bellen: "ja die licentie is geblokkeerd, u dient bij uw fabrikant een nieuwe OEM licentie aan te schaffen".
De mevrouw aan de telefoon bleef ijzig volhouden dat ze niets kon doen, tot de irritatiegrens aan toe. Ze had zelfs het lef om te zeggen "meneer, die licentie is geblokeerheeeeerd". Mijn "nou onblokheerheeeer 'm dan" had helaas geen zin.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 03-03-2006 14:42 ]
Op mijn HD geinstalleerd (maar niet meer werkend bv).GH45T schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:02:
Defineer actief, op je harddisk geïnstalleerd of daadwerkelijk opgestart?
G O O G L E :-D In het kort, BartPE is een tooltje om een Bootable Windows Versie op CD te maken (inclusief wat handige tools). Ideaal als Windows niet meer wil opstarten om wat voor reden om het eea te fixen, scannen op virussen/rootkits, etc. Je hebt ook Ultimate Boot CD voor Windows die gebruikt maakt van BartPE en wat uitgebreider is (veel meer tools en drivers). En er is natuurlijk ook nog Knoppix, Bootable Linux Envirorement waarmee je ook Windows partities kan benaderen (alhoewel NTFS schrijven nog niet geperfectioneerd was de laatste keer dat ik het bekeen).Sjah schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:39:
btw wat is BartPE?
[ Voor 60% gewijzigd door Klaus_1250 op 03-03-2006 14:46 ]
[ Voor 24% gewijzigd door JHMvP op 03-03-2006 14:58 ]
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***
Precies, dat is het vervelende.JHMvP schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:54:
Oh ja, voor de Dat-krijg-je-er-nou-van-met-je-illegale-Windows-moraalridders en de IK-hoef-nooit-opnieuw-te-registreren-met-mijn-Volume-License-bijdehandjes;
Met een *LEGALE* versie van Windows XP *Volume License* kun je óók niet handmatig updaten zonder "bijzondere handelingen" vooraf...
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Verwijderd
Kan nog makkelijker in Windows XP Promark_vs schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:12:
[...]
Dit kan ook heel snel even in een REG-bestandje getypt/geplakt worden.
Dan is een dubbelklik daarop voldoende om de wijziging in het register door te voeren.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList]
"Administrator"=dword:00000001
[ Voor 50% gewijzigd door dangerpaki op 04-03-2006 00:09 ]
Hier werkt het in ieder geval, ik had precies dezelfde directory als in jouw post stond beschreven. Ik heb meteen mijzelf alleen lezen rechten gegeven op de directory en ik zal dadelijk kijken of ik nogmaals zonder validatie er doorheen kom
[ Voor 45% gewijzigd door GH45T op 03-03-2006 21:05 ]
Is '400' in Hexadecimaal of in Decimaal?dangerpaki schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:50:
Als je eenmaal in de subdirectory bent dan zoek je naar de key ‘compatibility flags’ en verander je de waarde van deze key in ‘400’
Ik heb hexadecimaal gedaan.KillerDream schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:45:
[...]
Is '400' in Hexadecimaal of in Decimaal?
Dat is dan 1024 decimaalGH45T schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:34:
Ik heb hexadecimaal gedaan.
[ Voor 107% gewijzigd door dangerpaki op 04-03-2006 00:12 ]
Mooooooeeeee......
Misschien bedoelt hij automatische updates.
Jij schrijft toevallig toch niet malware?elevator schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:23:
Je kan gewoon een ACL ('Permissies') zetten op registry keys - je zou kunnen proberen om op die key dus enkel maar 'Lees' rechten te geven en schrijf rechten weg te halen
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Oké, op mappen in het register kun je op dezelfde manier rechten toekennen als op mappen op je harddisk. Je hebt dus die ‘{17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700}’ map en daar klik je met de rechtermuisknop op. Ga naar machtigingen of bij een Engelstalige versie Permissions en klik op het tabblad beveiliging of security. Ga eers naat geavenceerd en vink "Overneembare machtigingen van bovenliggend object aan dit object doorgeven" of de engelstalige "Allow inheritable permissions..." uit en bevestig met OK. Voeg vervolgens weer in het machtigingen / permissions venstertje de account toe waar je mee op de Microsoft website terecht wilt kunnen en geef die gebruiker alleen leesrechten. Bevestig dan ook dit venstertje met OK en je kunt de register key nog wel uitlezen maar niet meer veranderendangerpaki schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 23:45:
aah mooi kijk daar komen we op tweakers wel uit dus gewoon de map op read only zetten. haha tof.
bedankt gasten
btw kan iemand vertellenw aar ze de permissie gewijzigd hebben en voor welke usersgroup? en is dit gedaan ondr 'geavanceerde' opties?
kan iemand even precieze uitleg (misschien GH45T )geven? zit nu te kijekn waar ik hem precies meot disablen en welke allemaal onder welke user group. alvast bedankt
heb net onder system gedisabled maar dat wekrt neit lekker na restart stond ie weer op 0. dus kan je effe uitleggen GH45T.
en dat install na de registery permissions af te pakken werkt volgens mij gewoon
[ Voor 10% gewijzigd door GH45T op 04-03-2006 18:09 ]
I see dead pixels...
net geprobeerd... werkt wel.jotheman schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:52:
Naar windowsupdate site gaan. Voor je kiest voor Express of Aangepast ff dit in de balk invullen:
javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all')
Op enter drukken en kiezen, et voila.
Als dit niet mag excuus, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat 't gewoon mag.
Ja, dat heb ik ook.dangerpaki schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:48:
elke keer als ik wil updaten zegt winupdate weer dat ik eerste de nieuwe software moet isntalleren
Bij mij gaat het wel goed ook wanneer rechten alleen op lezen staat bij mij als gebruiker.als ik dat doe mislukt dat en doet de update het dus niet...
Ik heb een snellere manier gemaakt via het aanmaken van een favoriet met de URL zoals hierboven. Hierdoor kan ik naar de Update-pagina, even de favoriet aanklikken en door. Werkt erg makkelijk...jotheman schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:52:
Voor je kiest voor Express of Aangepast ff dit in de balk invullen:
javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all')
ok ikg a nu proberen eerst die nieuwe winupdate te installeren en dan vervolgens de key uit te zeten en dan kijekn...KillerDream schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:55:
[...]
Ja, dat heb ik ook.
[...]
Bij mij gaat het wel goed ook wanneer rechten alleen op lezen staat bij mij als gebruiker.
[ Voor 20% gewijzigd door dangerpaki op 04-03-2006 23:08 ]
Dat mag wel, immers op de Frontpage bij de meuktracker is Autopatcher al meer dan genoeg voorbij gekomen.Klaus_1250 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:25:
[...]
Waarom mag je eigenlijk niet linken naar Autopatcher?
Verwijderd
bartgrefte schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 02:44:
[...]
en als je, net als ik, op het roc zit kun je dat (surfspot dus) vergeten... daarom gebruik ik nog altijd mijn xp prof corporate cdtje... nooit gezeik met (her-)activeren
JHMvP schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:54:
Oh ja, voor de Dat-krijg-je-er-nou-van-met-je-illegale-Windows-moraalridders en de IK-hoef-nooit-opnieuw-te-registreren-met-mijn-Volume-License-bijdehandjes;
Met een *LEGALE* versie van Windows XP *Volume License* kun je óók niet handmatig updaten zonder "bijzondere handelingen" vooraf...
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***
elevator schreef op zondag 05 maart 2006 @ 10:45:
Dat is natuurlijk onzin JHMvP - met een legale Volume License key kan je - na het installeren van de GA ActiveX - gewoon je PC updaten
Verwijderd
Eerst de genuine advantage update installeren?Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:38:
{17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} ik heb die directory niet hoe kan ik em dan alsnog uitzetten?
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 09:42 ]
The Chief
Klopt, een full wordt iedere 3/4 maanden uitgegeven en dan moet je iedere maand de update versie erbij installeren om helemaal up-to-date te zijn.Chief_B schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:41:
even voor de zekerheid ... ik heb vandaag de autopatcher xp july 2006 full nl gedownload (voor het eerst dat ik autopatcher gebruik trouwens) maar deze kan ik toch gewoon installeren ? Omdat het the full version is hoef ik toch geen eerder uitgebrachte updates te installeren ?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq