[ppt] Automatisch laten afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:24
Hey mensen ik heb al lopen zoeken maar kan het echt nergens vinden.
Wat ik dus wil als ik bijv een powerpoint presentatie door stuur aan mensen via bijv msn en als hun die opene hij direct geopent word met een diavoorstelling.. Dus niet dat ze de dia's van te voren al kunnen bekijken..

MVG Hans

Verwijderd

extensie veranderen van .ppt naar .pps geloof ik (of andersom) dacht ik

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 22:11 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Bekijken kan altijd als men dat wilt, maar inderdaad gewoon hernoemen naar pps :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Frontysco
F_J_K schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:10:
Bekijken kan altijd als men dat wilt, maar inderdaad gewoon hernoemen naar pps :Y)
Nee je had het fout ;) het was ppt :D
aar het werkt al super en thxn :)

Verwijderd

Nou ja... Mijn eerste hit op Google was dit:
* Tip:
Standaard slaat u uw presentatie op als diapresentatie. U kunt dan de presentatie in PowerPoint openen en vervolgens bewerken, afdrukken of weergeven.
U kunt uw presentatie echter ook opslaan als Diavoorstelling, zie Bestand >> Opslaan als >> keuzelijst Opslaan als: PowerPoint voorstelling. Het bestand krijgt dan als laatste letters: .pps. Een Diavoorstelling kunt u gewoon in PowerPoint openen om te bewerken, af te drukken of weer te geven. Wanneer u echter het bestand opent in bijvoorbeeld Verkenner, wordt direct de voorstelling gestart, zonder dat eerst PowerPoint gestart wordt. Deze manier van opslaan is ideaal voor uw presentatie, als hij af is voor gebruik.
Dus F_J_K en ik hadden toch nog wel ergens gelijk :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 22:15 ]

• Frontysco
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:15:
Nou ja... Mijn eerste hit op Google was dit:

[...]

Dus F_J_K en ik hadden toch nog wel ergens gelijk :P
Sterf 8p dan heb ik dus verkeerd geleze :)
Maar toch bedankt (K)

• Frontysco
Nieuwe vraag!
Als ik hem doorstuur aan mensen horen zij geen geluid? als ik hem bij me eigen afspeel wel.. hoe kan dit

Verwijderd

Je hebt het geluid in je powerpoint presentatie gelinkt naar een locatie op jouw pc, en zodoende werkt dit niet. (waarschijnlijk) ;) Je kan dit oplossen door het mp3tje op internet te knallen en daarnaartoe te linken. Denk ik, is ongeveer een jaar geleden dat ik powerpoint opgestart heb :P

edit:
Ah, manier van hieronder dus is het makkeljikst
;)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 22:31 ]

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Heb je het geluid wel bijgevoegd in het bestand?
Als je een mp3'tje wilt was op C:\muziek.mp3 staat, en daarnaar verwijst, zal het niet vanzelf op iemands anders pc ook daar komen :Y)

edit: Spritze elf ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DarthPlastic op 01-03-2006 22:30 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Frontysco
DarthPlastic schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:30:
Heb je het geluid wel bijgevoegd in het bestand?
Als je een mp3'tje wilt was op C:\muziek.mp3 staat, en daarnaar verwijst, zal het niet vanzelf op iemands anders pc ook daar komen :Y)

edit: Spritze elf ;)
klopt :P hoe los ik dit op?

F_J_Knip: als het te simpel is om op GoT te vragen omdat het gewoon in een handleiding staat, hoort het niet op GoT gevraagd te worden, maar MSN Msgr adressen uitwisselen is ook niet alles: we zijn geen datingsite ;)

[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2006 22:48 ]

Verwijderd

Ik denk dat het handig is om een online handboek powerpoint door te bladeren. zomaar een ideetje. ;) Dit zijn namelijk allemaal redelijk simpele dingetjes die je denk ik wel goed zelf kan uitvogelen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 22:36 ]

• Frontysco
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:34:
Ik denk dat het handig is om een online handboek powerpoint door te bladeren. zomaar een ideetje. ;)
Mwah wil me er verder niet in verdiepen en kom op die site ook niet tegen hoe ik hem erin kan voegen zonder het teverwijzen :)
Als je dit voor mij nog even kan uitleggen ben ik een gelukkig man

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Ik heb het net even geprobeerd, invoegen > film+geluid > geluid uit bestand (vrij vertaald uit mijn Engelse versie), en opslaan, dan wordt alles in het .ppt bestand geplaatst.

edit: Het lukt me maar niet om het 'fout' te doen, hoe doe jij het dan steeds?

[ Voor 22% gewijzigd door DarthPlastic op 01-03-2006 22:39 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Frontysco
DarthPlastic schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:38:
Ik heb het net even geprobeerd, invoegen > film+geluid > geluid uit bestand (vrij vertaald uit mijn Engelse versie), en opslaan, dan wordt alles in het .ppt bestand geplaatst.

edit: Het lukt me maar niet om het 'fout' te doen, hoe doe jij het dan steeds?
Dat had ik ook al... maar ik hoor het zelf wel maar mensen die hem op hun eigen comp bekijken horen niets omdat hij de mp3 verwijst naar mijn pc... kortom de m3p moet vast zitten IN de presentatie

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Frontysco schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:36:
Mwah wil me er verder niet in verdiepen en kom op die site ook niet tegen hoe ik hem erin kan voegen zonder het teverwijzen :)
Als je dit voor mij nog even kan uitleggen ben ik een gelukkig man
offtopic:
Met alle respect, maar als je geen zin hebt om het uit te zoeken hoor je wat dat betreft niet echt op GoT thuis en/of kan je het geluid ook gewoon weglaten ;)

Geef dus toch even zelf aan welke opties je hebt geprobeerd.

Maar goed, het antwoord is al gegeven geloof ik, alleen werkt dat niet. Wordt de presentatie wel zeg 5MB groter als je een MP3 van een 5MB toevoegt?

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2006 22:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Frontysco
F_J_K schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:50:
[...]

offtopic:
Met alle respect, maar als je geen zin hebt om het uit te zoeken hoor je wat dat betreft niet echt op GoT thuis en/of kan je het geluid ook gewoon weglaten ;)

Maar goed, het antwoord is al gegeven geloof ik :)
Haha ik wil het juist wel uitzoeken maar er verder in verdiepen dan dit wil ik niet, En de oplossing is nog niet gegeven zoals mijn post hiervoor :)

P.s Ben allang blij dat jullie willen helpen hoor :D

*edit* De mp3 zelf is 3,75 mb en de presentatie met geluid erin maar 1,65 dus dat klopt niet :) vandaar mijn vraag hoe ik hem erbij kan 'plakken'

[ Voor 12% gewijzigd door Frontysco op 01-03-2006 22:53 ]

Verwijderd

Misschien de MP3 in de presentatie wordt opgeslagen als 64 / 56 kb WMA ofzo?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 22:56 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

F1 -> Muziek en geluid -> "Geluiden die groter zijn dan 100 kB worden standaard gekoppeld aan het bestand in plaats van hierin ingesloten. U kunt de waarde voor deze standaardinstelling wijzigen in een bestandsgrootte van meer of minder dan 100 kB. Als de presentatie gekoppelde bestanden bevat, moet u zowel de presentatie als de gekoppelde bestanden kopiëren, als u de presentatie wilt geven op een andere computer.
"

:Y)

Kortom: pas de opties aan.

• Frontysco
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:55:
Misschien de MP3 in de presentatie wordt opgeslagen als 64 / 56 kb WMA ofzo?
nupz.. zoals ik zei bij andere word hij niet meegestuurd zeg maar.. hij plakt hem NIET in de pps vast maar verwijst hem naar mijn computer waardoor anderen hem niet horen.
Des al niettemin thxn voor je reactie

• Frontysco
F_J_K schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:57:
F1 -> Muziek en geluid -> "Geluiden die groter zijn dan 100 kB worden standaard gekoppeld aan het bestand in plaats van hierin ingesloten. U kunt de waarde voor deze standaardinstelling wijzigen in een bestandsgrootte van meer of minder dan 100 kB. Als de presentatie gekoppelde bestanden bevat, moet u zowel de presentatie als de gekoppelde bestanden kopiëren, als u de presentatie wilt geven op een andere computer.
"

:Y)

Kortom: pas de opties aan.
Spijt me zeer maar begrijp die text niet goed. Wat moet ik nou precies doen? :?

Verwijderd

->Extra->opties->algemeen. En dan de gewenste grootte instellen. ;)

• Frontysco
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:02:
->Extra->opties->algemeen. En dan de gewenste grootte instellen. ;)
Dat heb ik nu gedaan en weer opgeslagen... Maar de bestandsgrote blijft hetzelfde en zodra ik de mp3 verplaats speelt hij hem ook niet meer af.. dus nog niet gelukt :(

• Frontysco
Pls help ff ;( moet vanavond af zijn.. hoord bij een cadeautje voor me vriendin.. maar krijg hem gewoon niet bij de presentatie geplakt

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Misschien had je er er wat eerder aan moeten beginnen? GoT is iig nog steeds geen helpdesk waar je ff je vraagjes dumpt en kicken na 16 minuten is ook niet wat we erg op prijs stellen.

mp3'tje meekopieren en als je het jezelf niet te moeilijk wilt maken hou je je mp3's in dezelfde directory als waar je pps staat.

Met de tips en de aanwijzingen die hierboven gegeven staan moet je er ook binnen de 2622 minuten die je nog resteren wel uit kunnen komen. :) Maar verder dus wat [rml]F_J_K in "[ ppt] Automatisch laten afspelen"[/rml] al schrijft

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.