Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HELP! Ik heb m'n partitie van Usb memory stick verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste forum gaste

Ik heb per ongeluk mijn partitie van me MP3speler/memory stick in windows setup verwijderd. Ik zag em aan als een partitie van 128mb op een harde schijf toen ik bij iemand bezig was om windows erop te zetten Ik had me mp3/memstick in de usb zitten maar ik had geen idee dat windows setup hem kon zien. Hoe ken ik hier weer een partitie van maken. Als ik in windows op de stick klik zegt ie dat ie niet geformatteerd is en als ik hem dan wil formatteren dan zegt windows dat ie formatteren niet ken voltooien

zijn hier programma's voor of zoiets

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:52
Steek hem erin, start de Windows setup en create een partitie op dat ding?

Mogelijk dat het ook kan via Computerbeheer (Configuratiescherm -> Systeembeheer en dan verder).

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:05

Cis

Misschien dat dit topic je helpt?

USB stick onleesbaar

Zoek even in de search naar "USB Stick formatteren". Volgens mij is dit topic dan alweer overbodig

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Als wat voor partitie probeer je je stick te formatteren ?
Over het algemeen worden usb sticks als FAT32 geformatteerd. Ik neem aan dat je met XP of win2000 werkt. Dan kan je onder 'systeembeheer' > 'schijfbeheer' je stick formatteren als FAT32.
(Je kan ook bij schijfbeheer komen op de volgende manier: start > run/uitvoeren > diskmgmt.msc .)

No signature found

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:51

Bergie

Lekker belangrijk...

Inderdaad via Schijfbeheer een nieuwe partitie aanmaken en deze even formatteren. Dan zou het weer goed moeten werken :)

Ik had laatst exact hetzelfde foutje gemaakt overigens :D

[ Voor 4% gewijzigd door Bergie op 01-03-2006 23:10 ]

Yamaha MT-09

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt allemaal ik kom er wel uit zo (en zo niet jammer dan was toch maar een ding van 25eurie bij de blokker)

Lullig foutje of niet :P 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het dus in systeembeheer gedaan nieuwe partitie erop gezet en geformatteerd werkt weer als een HSL trein harstikke bedankt mannen aan jullie hebben we wat _/-\o_

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-11 19:59
Cis schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:04:
Misschien dat dit topic je helpt?

USB stick onleesbaar

Zoek even in de search naar "USB Stick formatteren". Volgens mij is dit topic dan alweer overbodig
Er zijn mensen die nog niet zolang op dit forum zitten of voor het eerst, vriendelijker benaderen lijk me ook wel een goed plan.

Verwijderd

Bergie schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:09:
Inderdaad via Schijfbeheer een nieuwe partitie aanmaken en deze even formatteren. Dan zou het weer goed moeten werken :)

Ik had laatst exact hetzelfde foutje gemaakt overigens :D
Ik had weleens per ongeluk windows erop geinstalleerd. :X en dan jezelf afvragen waarom windows zo sloom boot 8)7

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug?
Dit is ook van toepassing op flashgeheugen :)

FAQ-gevalletje, topic dicht dus.

Een klein verzoekje: laat in de toekomst dat onzinnige "HELP!" achterwege uit de topictitel. Je bent echt niet de enige dat hier hulp nodig hebt :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.