Toon posts:

Twijfel pc-speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi heb me net vandaag geregistreerd op dit forum ( ik weet het schande dat ik dat niet eerder heb gedaan :9 )

Maar heb nu nog logitech's x-230 aan m'n pc hangen en wil graag beter geluid, sinds ik vrij veel naar muziek luister. Nou had ik al wat speakers gevonden nl:

Klipsch Promedia 5.1 ( maar deze is toch wel erg duur met 500 euro en meer. of kijk ik verkeerd ?)
Logitech Z-5400/5500
en Ozaki HM080

Maar heeft iemand hier nog andere ideeen over goede pc speakers en/of over deze speakers?
want ik hou zelf best wel van bass maar het moet eigenlijk niet overheersen en hier ben ik bang voor bij de Z-5400 en 5500, en oja mijn grens ligt wel ongeveer bij een euro of 350

(nou weet ik dat een losse vesterker en hifi-boxen meestal beter en dynamischer geluid geven maar ik denk dat dat een beetje te log voor mijn kamer gaat worden en wat te ver boven budget :P)

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb zelf een Z-5500 en mischien leuk om te weten
Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic

er wordt gewerkt aan een oplossing maar om eerlijk te zijn als je toch nog een set moet kopen
en je hebt 2 andere keuzes zet die mischien voorop
verder is de Z-5500 een mega set ben er erg tevreden over

Verwijderd

Boven budget lijk me niet.

2 * Tannoy fushion 2 luidsprekers 238,- (landelijke aanbieding prijs)
Pioneer versterker - A-109 119,-
Totaal 357,-
Klinkt vele malen beter dan die computer luidsprekers die nergens naar klinken.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

En in [rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml] staan ook een heleboel speakersets, de startpost is wel wat ouder, maar het topic is nog actueel.

En in je preferences kan je instellen hoe veel posts je per pagina wil, kan handig zijn bij zo'n groot topic :)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
[/quote]Boven budget lijk me niet.

2 * Tannoy fushion 2 luidsprekers 238,- (landelijke aanbieding prijs)
Pioneer versterker - A-109 119,-
Totaal 357,-
Klinkt vele malen beter dan die computer luidsprekers die nergens naar klinken.
[quote]

Dit is in elk geval niet boven bugdet idd >:) maar het enige nadeel is dat ik die speakers niet kwijt kan in de kamer waar de pc staat dan zou ik al een optische kabel moeten trekken die van de pc naar mijn eigen kamer loopt ( kamers grensen aanelkaar) maar ben dan wel een beetje bang dat door die lange kabel er veel geluidkwaliteit verloren gaat, of is dit ozin?

EDIT: bij welke winkel was dit ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 08:31 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

hier loopt een centraal topic voor. In principe komt het erop neer dat je zelf moet / kan kiezen als je iets wil kopen en in dat topic kan je je keus bediscussieren.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.