Nog maar pas heb ik de Experiabox ontvangen van de KPN Internetplusbellen. In alle documentatie staat dat ik een router zou kunnen aanlsuiten op de modem.
Echter wil het me niet lukken.
Ik heb de firewall naar een ip adres gezet van een interne server.
de router krijgt netjes een IP adres van de experiabox alleen krijg ik geen internet.
ik heb een ip adres opgevraagd op de pc, mac adres in de router gezet en ik krijg inderdaad het zelfde ip adres terug, alleen geen internet.
ik heb de router nodig omdat ik nog geen NAPT instellingen kan maken in de modem en ik een server heb draaien welke ik van buiten echt nodig heb.
Wie kan mijn helpen.
Trouwens ik maak gebruik van een SMC router type smc7004VBR met code 751.7924
Ik heb ook geprobeerd om de experiabox te pingen op 192.168.2.1 echter wil dat niet lukken. (ping time out)
wie kan me helpen of heeft er ervaring mee?
Echter wil het me niet lukken.
Ik heb de firewall naar een ip adres gezet van een interne server.
de router krijgt netjes een IP adres van de experiabox alleen krijg ik geen internet.
ik heb een ip adres opgevraagd op de pc, mac adres in de router gezet en ik krijg inderdaad het zelfde ip adres terug, alleen geen internet.
ik heb de router nodig omdat ik nog geen NAPT instellingen kan maken in de modem en ik een server heb draaien welke ik van buiten echt nodig heb.
Wie kan mijn helpen.
Trouwens ik maak gebruik van een SMC router type smc7004VBR met code 751.7924
Ik heb ook geprobeerd om de experiabox te pingen op 192.168.2.1 echter wil dat niet lukken. (ping time out)
wie kan me helpen of heeft er ervaring mee?