Tja het zal wel niet aan de muis liggen, maar ik kan niet goed dingen selecteren bv. in photoshop dan lijkt het alsof hij automatisch klikt. En je kan niks eigenlijk goed verplaatsen. Maar wel websites bekijken als je maar niks hoeft te selecteren. Iemand een oplossing behalve opnieuw installeren, want dat kon ik zelf ook wel bedenken ik moet dan weer een back-up maken en daar heb ik geen zin in
je hebt een optie dat ie automatische naar de meeste `ok` plekjes gaat..ehh..je weet wel..staat die aan ?
Nee clicklock staat niet aan en eerst deed hij het gewoon, maar hij doet een soort van haperen ik heb even een screen gemaakt van een plaatje zo komt hij er uit te zien als ik aan een stuk door een kromme lijn wil trekken. Dus die stukken wit dan lijkt het wel of ik niet de knop inhoud. Ook klik ik vaak een keer op een snelkoppeling en dan opent hij hem wel wat vaak erg irritant is. Of het bestand( e-mail ) wordt 2 keer geopend en 2 keer verstuurd
Nee clicklock staat niet aan en eerst deed hij het gewoon, maar hij doet een soort van haperen ik heb even een screen gemaakt van een plaatje zo komt hij er uit te zien als ik aan een stuk door een kromme lijn wil trekken. Dus die stukken wit dan lijkt het wel of ik niet de knop inhoud. Ook klik ik vaak een keer op een snelkoppeling en dan opent hij hem wel wat vaak erg irritant is. Of het bestand( e-mail ) wordt 2 keer geopend en 2 keer verstuurd
Of je dubbelklik timing staat niet goed of je muisknop is kapot...
Als je aan je instellingen niks veranderd hebt, gok ik toch op het laatste :-)
Als je aan je instellingen niks veranderd hebt, gok ik toch op het laatste :-)
Verwijderd
Als het usb gebruikt, probeer ps/2 ofzo,
bij mij draait de muis beter onder ps/2 dan onder usb.
bij mij draait de muis beter onder ps/2 dan onder usb.
Verwijderd
Staat er soms een ander USB apparaat zonder stroom ? Ik heb een aparte schakelaar voor m'n USB voeding van een joystick. Als ik die vergeet aan te zetten en ik ben bezig met grote geluidsbestanden krijg ik van die "hikken" in het geluid. Zet ik dan m'n joystick aan dan heb ik perfect geluid. Kennelijk wordt er anders continue naar een USB device gezocht. Succes...
Pagina: 1