Medion MD 80947 - ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• cashewnut
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik ben op zoek naar een goede autoradio. Geluidskwaliteit vind ik belangrijk, maar ik wil eigenlijk ook mijn USB-stick met MP3's erin kunnen pluggen. D.m.v. de search kwam ik al topics tegen over Medion radio's bij de Aldi, maar die waren al wat ouder (en Aldi verkoopt ze niet atm). Maar op de site van Medion (http://www.medion.com/nl/) kwam ik de MD 80947 tegen. Hier kunnen CD's, USB-sticks en SD/MMC-cards in, en de zwarte versie ziet er ook nog eens aardig goed uit (zilver lijkt vaak zo goedkoop, vind ik). Op het eerste gezicht dus niets mis mee. Hij kost 119 euro.

Alleen, hoe is de geluidskwaliteit? Specificaties als 4x200watt PMPO zeggen in dat licht dus helemaal niets. Dus heeft iemand ervaring met deze radio? Ik verwacht geen wonderen van autoradio's, maar ik ben bijvoorbeeld wel bereid meer uit te geven als een andere radio beter klinkt.

• cashewnut
kickje

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Starbase218 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:57:
maar ik ben bijvoorbeeld wel bereid meer uit te geven als een andere radio beter klinkt.
denk je dan dat Medion het voor jou best geschikte merkt is :?

[ Voor 15% gewijzigd door the_stickie op 03-03-2006 18:19 ]

• cashewnut
The_Stickie schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:19:
[...]

denk je dan dat Medion het voor jou best geschikte merkt is :?
Niet noodzakelijk.. maar deze radio heeft wel een USB-slot, wat je niet vaak ziet (ook niet bij "grote" merken), en daarom ben ik er wel in geinteresseerd :).

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Als ik me niet vergis heeft zowel Philips als Sony een usb-poort-houdende autoradio. Als het je om die usb poort te doen is , en verder niks lijkt de medion natuurlijk aantrekkelijk.
Ik persoonlijk huiver een beetje bij een merk als medionn, maar naar het schijnt maken ze ook prima materiaal :)

ps: ik denk niet dat je op t.net de beste autoradio-commentaren gaat vinden; misschien een auto-liefhebber-forum proberen?

• cashewnut
The_Stickie schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:36:
Als ik me niet vergis heeft zowel Philips als Sony een usb-poort-houdende autoradio. Als het je om die usb poort te doen is , en verder niks lijkt de medion natuurlijk aantrekkelijk.
Ik persoonlijk huiver een beetje bij een merk als medionn, maar naar het schijnt maken ze ook prima materiaal :)
Philips maakt zowiezo geen autoradio's meer (is VDO Dayton geworden), en op de site van sony kan ik geen autoradio met usb vinden. Ik heb echter wel een JVC autoradio gevonden (KD-G722), deze staat niet op de site van JVC :? maar heeft wel een USB poort :). JVC komt op mij heel wat beter over dan Medion ;).
Pagina: 1