Ik ben op zoek naar een goede autoradio. Geluidskwaliteit vind ik belangrijk, maar ik wil eigenlijk ook mijn USB-stick met MP3's erin kunnen pluggen. D.m.v. de search kwam ik al topics tegen over Medion radio's bij de Aldi, maar die waren al wat ouder (en Aldi verkoopt ze niet atm). Maar op de site van Medion (http://www.medion.com/nl/) kwam ik de MD 80947 tegen. Hier kunnen CD's, USB-sticks en SD/MMC-cards in, en de zwarte versie ziet er ook nog eens aardig goed uit (zilver lijkt vaak zo goedkoop, vind ik). Op het eerste gezicht dus niets mis mee. Hij kost 119 euro.
Alleen, hoe is de geluidskwaliteit? Specificaties als 4x200watt PMPO zeggen in dat licht dus helemaal niets. Dus heeft iemand ervaring met deze radio? Ik verwacht geen wonderen van autoradio's, maar ik ben bijvoorbeeld wel bereid meer uit te geven als een andere radio beter klinkt.
Alleen, hoe is de geluidskwaliteit? Specificaties als 4x200watt PMPO zeggen in dat licht dus helemaal niets. Dus heeft iemand ervaring met deze radio? Ik verwacht geen wonderen van autoradio's, maar ik ben bijvoorbeeld wel bereid meer uit te geven als een andere radio beter klinkt.