Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe laserprinter hier voor onze afdeling op de universiteit. Ik heb de volgende eisen:
- Seperate kleurentoners (dus 1 toner voor elke primaire kleur);
- De aanschaf prijs maakt niet zo heel veel uit (zeg max. 2000euro);
- Netwerkaansluting;
- Duplexunit;
- Printcapaciteit van min. 3000 afdrukken per maand;
- PCL5 (of 6) en PostScript (Level 3) support;
- Zo laag mogelijk kosten per afdruk (dus lage gebruikkosten van met name de toners);
- Goede (Windows) driver-support;
- Goede bedrijfszekerheid.
Wij hadden altijd HP, maar met die printers heb ik zoveel problemen gehad (vooral de drivers), dus die wil ik eigenlijk niet meer. Bovendien zijn de toners stervensduur. Nu heb ik zitten kijken naar bv. Kyocera(-Mita) maar onze (standaard) leveranciers kunnen hier geen supplies voor leveren, dus die valt voor het moment (helaas?) af. Nu zit te kijken naar bv. Epson, maar ik heb daar totaal geen ervaring mee (behalve dan de hele oude Matrix printers). Maar misschien dat iemand nog een andere suggestie heeft?
- Seperate kleurentoners (dus 1 toner voor elke primaire kleur);
- De aanschaf prijs maakt niet zo heel veel uit (zeg max. 2000euro);
- Netwerkaansluting;
- Duplexunit;
- Printcapaciteit van min. 3000 afdrukken per maand;
- PCL5 (of 6) en PostScript (Level 3) support;
- Zo laag mogelijk kosten per afdruk (dus lage gebruikkosten van met name de toners);
- Goede (Windows) driver-support;
- Goede bedrijfszekerheid.
Wij hadden altijd HP, maar met die printers heb ik zoveel problemen gehad (vooral de drivers), dus die wil ik eigenlijk niet meer. Bovendien zijn de toners stervensduur. Nu heb ik zitten kijken naar bv. Kyocera(-Mita) maar onze (standaard) leveranciers kunnen hier geen supplies voor leveren, dus die valt voor het moment (helaas?) af. Nu zit te kijken naar bv. Epson, maar ik heb daar totaal geen ervaring mee (behalve dan de hele oude Matrix printers). Maar misschien dat iemand nog een andere suggestie heeft?
Ctrl4Dkn: ESP32 (Floor) Heat Controller With Daikin (Heatpump) Support - https://github.com/arnova/ctrl4dkn