Sinds kort heb ik WoW in mijn bezit (at last...) Maar ik moet hem op m'n laptop draaien want de videokaart in mijn PC trekt het spel niet. Nou vind ik het prima om op m'n laptop te gamen maar er zit een onboard videokaart in en dat is dus echt helemaal niks! Nou heb ik er geen problemen mee dat het grafisch allemaal wat minder is maar het beeld loopt een beetje schokkerig. Als ik in een huis ben gaat het heerlijk soepel maar vooral buiten is het erg irritant. De specs van mijn computers zijn:
Laptop: Intel Celeron CPU 2.80GHz 448 MB (videokaart snoept wat van de 512 MB af) SiS M650 videokaart.
PC: AMD Athlon Processor 800MHz 256 MB (redelijk crapy dus)
Nou heb ik 2 opties om WoW toch nog normaal te kunnen spelen. Hopelijk kan iemand mij adviseren:
Optie 1: Ik druk 1024 MB aan geheugen in m'n laptop (om het zo misschien wat soepeler te laten lopen)
Optie 2: Ik koop een fatsoenlijke videokaart voor m'n PC. Ben alleen bang dat de PC wel wat meer kan gebruiken dan alleen een videokaart...
Nogmaals, graphics hoeven van mijn niet zo goed te zijn, als het maar lekker loopt.
Alvast bedankt!
Laptop: Intel Celeron CPU 2.80GHz 448 MB (videokaart snoept wat van de 512 MB af) SiS M650 videokaart.
PC: AMD Athlon Processor 800MHz 256 MB (redelijk crapy dus)
Nou heb ik 2 opties om WoW toch nog normaal te kunnen spelen. Hopelijk kan iemand mij adviseren:
Optie 1: Ik druk 1024 MB aan geheugen in m'n laptop (om het zo misschien wat soepeler te laten lopen)
Optie 2: Ik koop een fatsoenlijke videokaart voor m'n PC. Ben alleen bang dat de PC wel wat meer kan gebruiken dan alleen een videokaart...
Nogmaals, graphics hoeven van mijn niet zo goed te zijn, als het maar lekker loopt.
Alvast bedankt!