Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon, maar door het grote en steeds veranderende aanbod raak ik de weg telkens kwijt. Er izjn op het web tal van sites waarin gebruikersreviews voor alle denkbare merken en modellen te vinden zijn, maar ik vertrouw dat soort reviews maar half. Waar ik naar op zoek ben is een site (of het liefst, een aantal verschillende sites) waar mobiele telefoons door betrouwbare (semi)professionals gereviewd worden. De betrouwbaarheid moet van vergelijkbare aard zijn als bijvoorbeeld Toms Hardware Guide, AnandTech, Engadget, etc.
Gevraagd wordt:
Websites waar betrouwbare mobiele telefoon-reviews te vinden zijn
LET OP: Niet alleen maar user reviews!
Websites waar mobiele telefoons in een betrouwbare review onderling vergeleken worden
LET OP: Niet alleen maar een tabelletje met de aanwezige functies!)
In mijn ogen betrouwbare resultaten post ik hier onder bij het lijstje in de startpost zodat dit topic een naslagwerk kan worden voor andere GoTters.
GoT-lijst: betrouwbare mobiele telefoon reviewsites
Per telefoon
mobile-reviews.com (engelstalig)
newmobile.nl
mobileburn.com/
mobique.com
gsmarena.com
Gevraagd wordt:
Websites waar betrouwbare mobiele telefoon-reviews te vinden zijn
LET OP: Niet alleen maar user reviews!
Websites waar mobiele telefoons in een betrouwbare review onderling vergeleken worden
LET OP: Niet alleen maar een tabelletje met de aanwezige functies!)
In mijn ogen betrouwbare resultaten post ik hier onder bij het lijstje in de startpost zodat dit topic een naslagwerk kan worden voor andere GoTters.
GoT-lijst: betrouwbare mobiele telefoon reviewsites
Per telefoon
mobile-reviews.com (engelstalig)
newmobile.nl
mobileburn.com/
mobique.com
gsmarena.com
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 18:17 ]