Ik heb een FreeBSD server, en heb laatst een portupgrade gedaan. (afgelopen week)
Nadat mijn php is geupdate, krijg ik volgende melding:
Maar het gaat hier om PHP4.4.0
Volgens php.net bestaat deze functie ook.
Vervolgens het script:
Iemand die een idee heeft of hier meer over weet ?
[edit]
Ik heb dit hier neer gezet omdat het over een bug gaat. en niet over webdesign ;-)
Nadat mijn php is geupdate, krijg ik volgende melding:
Nu zie ik dat dit wel een bug is onder php5[Wed Mar 1 16:46:08 2006] [error] PHP Fatal error: Call to undefined function: xml_parser_create() in /usr/local/www/access.illusionnet.nl/pages/darts_nieuws.php on line 7
Maar het gaat hier om PHP4.4.0
Volgens php.net bestaat deze functie ook.
Vervolgens het script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <?php
//define the source of the feed
define(feed,'http://www.web-log.nl/rss/accessdarts.xml');
//recive file form server
$xml_feed = file_get_contents(feed);
//create a xml phraser
$xml_praser = xml_parser_create();
//tell the vars to the xml phrasers
xml_parse_into_struct($xml_praser,$xml_feed,$xml_keys,$xml_index);
//lets phrase ^^
xml_parser_free($xml_praser);
//generate the headlines
for($i = 0; !empty($xml_index['TITLE'][$i]); $i++){
//title van de website in bold de rest niet.
if($i == 0){
//echo '<strong>Headlines van:<a href=\"'.$xml_keys[$xml_index['LINK'][$i]]['value'].'\" style="border:none">".$xml_keys[$xml_index['TITLE'][$i]]['value']."</a></strong><br />';
echo '<strong>Headlines van:<a href="'.$xml_keys[$xml_index['LINK'][$i]]['value'].'" style="border:none">'.$xml_keys[$xml_index['TITLE'][$i]]['value'].'</a></strong><br />';
}else{
echo '<a href="'.$xml_keys[$xml_index['LINK'][$i]]['value'].'" style="border:none">'.$xml_keys[$xml_index['TITLE'][$i]]['value'].'</a><br />';
}
}
?> |
Iemand die een idee heeft of hier meer over weet ?
[edit]
Ik heb dit hier neer gezet omdat het over een bug gaat. en niet over webdesign ;-)
[ Voor 18% gewijzigd door Polichism op 01-03-2006 16:51 ]
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen