Toon posts:

Zit er in een beamer/projector ook een versterker?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sowieso een nieuwe versterker + cd, cassette en platenspeler nodig. Een beamer lijkt me ook wel cool om te hebben dus mocht het zo zijn dat in beamers gewoonlijk ook al een versterker zit dan bespaart me dat weer wat centjes. Het zal wel niet zo zijn maar ik vraag het toch maar even :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Volgende keer graag zelf zoeken want dit had je makkelijk zelf kunnen bedenken. 1e zoektoch: Google :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:48

B-lennium

Volvo 164 1975!

nee, beamer heeft geen versterker. wel zit er soms een klein speakertje in.

p.s. als je een beamer wel leuk vind voor dr bij kun je misschien een zelfbouw beamer maken zoals je kunt vinden op het forum

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:03:
Ik heb sowieso een nieuwe versterker + cd, cassette en platenspeler nodig. Een beamer lijkt me ook wel cool om te hebben dus mocht het zo zijn dat in beamers gewoonlijk ook al een versterker zit dan bespaart me dat weer wat centjes. Het zal wel niet zo zijn maar ik vraag het toch maar even :)
Nee. Vervelende vraag, omdat je dat zelf heel makkelijk had kunnen vinden.

(er zit soms een verster in in die zin dattie 2 of soms 1 lullig ingebouwd speakertje kan aansturen ja)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:05:
[...]

Nee. Vervelende vraag, omdat je dat zelf heel makkelijk had kunnen vinden.

(er zit soms een verster in in die zin dattie 2 of soms 1 lullig ingebouwd speakertje kan aansturen ja)
Ik heb gezocht via Google maar daar kon ik het niet zo 1-2-3 vinden. Maar goed, toch bedankt voor het antwoord :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:14

JvS

Ik heb hem zelf ook

bij de eerste de beste winkel kijken en je had het geweten. Een beetje inlezen of een winkel inlopen mag best hoor :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.