[XP] Wallpaper werkt niet meer..

Pagina: 1
Acties:

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sinds ik vandaag heb remote desktopped vanaf school, en ik nu thuis ben.. is mijn wallpaper weg. Ik heb natuurlijk als eerst geprobeerd te rebooten etc. Maar ik krijg op geen enkele manier een andere wallpaper.

Ook heb ik gezocht en kwam ik op GOT een .reg fix tegen. Ook deze werkt niet. Als ik een wallpaper instel en ik apply deze en druk op ok, en ik hierna weer naar bureaublad opties ga, staat er heel blij weer GEEN aangevinkt.

Ook heb ik gekeken of het iets te maken had met active bureaublad (aan uit) ook dit werkt niet.
Ben echt een uur bezig geweest en ik weet het nu echt niet meer :(

[ Voor 16% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 15:21 ]

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hoe zit het met andere accounts op die PC?

• Executor16
  • Niet online
Nope, maar 1 account (administrator)

[ Voor 131% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:24 ]

• Executor16
  • Niet online
ik hoor van een maat van me dat hij precies hetzelfde heeft gehad na remote desktoppen met het programma "Remotely Anywhere". Op google heb ik ook 1 iemand gevonden met hetzelfde probleem.. maar ook geen oplossing :(

Nu heb ik dat ook vandaag gebruikt op school.. bijna 100% zeker dat het daardoor is gekomen dus. Alleen op lossen door een format. Maar dat ben ik niet echt van plan :/

edit: Ik heb Remotely Anywhere compleet uninstalled. Probleem doet zich nog steeds voor.

edit2: Ik heb voor de grap even een nieuw account aangemaakt in winxp. Bij dit nieuwe account heb ik precies hetzelfde probleem!

edit3: Hier iemand met hetzelfde probleem, maar geen oplossing:
[rml][ XP] Bureaublad achtergrond is niet terug te krijgen na RA*[/rml]

[ Voor 55% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:24 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk eens in HKLM\Software\Policies en alle andere folders die beginnen met 'Policies' zit daar toevallig iets van in wat te maken heeft met je wallpaper? :)

• Executor16
  • Niet online
elevator schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:18:
Kijk eens in HKLM\Software\Policies en alle andere folders die beginnen met 'Policies' zit daar toevallig iets van in wat te maken heeft met je wallpaper? :)
:D _/-\o_ _/-\o_

Er stond een sleutel "Wallpaper" en de waarde hiervan was gewoon leeg? Ik heb hem maar verwijderd en hij werkt meteen weer goed!

[ Voor 5% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:25 ]

Pagina: 1