Toon posts:

Geforce 6800 GPU snelheid 10 Mhz??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij iets meer vertellen over onderstaande metingen?

Afbeeldingslocatie: http://www.call4girls.nl/images/template/box/gpu.jpg

Verwijderd

Als je videokaart verder gewoon goed werkt.... boeie?

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-01 23:13
Volledige PC Specs + Voeding ... ?

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 16:09
Test het eens met RivaTuner

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat kan nooit kloppen, want dat moet je merken. Als je videokaart op 10mhz werkt is ie echt ubertraag :X
Verder kunnen wij er weinig over zeggen, je moet gewoon zelf kijken of je videokaart nog goed werkt en eventueel met andere programma's kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Pentium 4 HT 3.0 Ghz (niet overgeklokt) (idle rond 70 graden -> fan draait constant)
512 mb
160gb SATA hardeschijf
Geforce 6800 128mb DDR (eigen fan) (AGP)
DVD RW station
Floppy station

Voeding 300watt

San Andreas draait minder goed dan op m'n laptop met een 64mb x600 (wel pci-express)...

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan is er iets mis. Wat voor merk voeding heb je? Als je een B merk hebt dan vrees ik dat je voeding te zwak is.
Ow, en die temperatuur van je CPU, lijkt me wat hoog. Wat is de temperatuur stressed?

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 01-03-2006 16:03 ]

Verwijderd

Is het alleen San Andreas? of alle games...

Verwijderd

Topicstarter
ook NFS Most Wanted draait niet lekker...

En Counterstrike Source (HL 2)

Over de temperatuur: ik heb net RivaTuner geïnstalleerd.. die bouwt eerst een database op ofzo.. das redelijk intensief en dan gaat ie naar de 80 graden toe...

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:07 ]

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:02:
Dan is er iets mis. Wat voor merk voeding heb je? Als je een B merk hebt dan vrees ik dat je voeding te zwak is.
Ow, en die temperatuur van je CPU, lijkt me wat hoog. Wat is de temperatuur stressed?
Het lijkt me vreemd dat de voeding te zwak is en daardoor de GPU proc. snelheid terugklokt, dan kreeg je eerder bsod 's enzo,
en ik denk dat zijn voeding het wel trekt, ik heb ook een 300 w voeding:
p4 3,2 ; 1Gb ddr, 2 *160 GB WD, DVD brander, DVD speler, kaartlezer en wat usb meuk, en dat gaat ook goed.

Ik denk dat het een software foutje is, probeer anders met een ander programma je gpu snelheid uit te lezen..

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Jongens, die meting van Everest klopt gewoon niet, jullie moesten eens weten hoe vaak dat programma er naast zit. Is het geen GPU die op 10Mhz loopt, dan is het wel een processor die 127 graden wordt of een geheugenbus op 0Mhz ;)

Dat van je game performance is een heel ander verhaal, ook de voeding heeft daar weinig mee te maken. Eerder een stuurprogramma gerelateerd iets denk ik. Vergeet trouwens niet dat die x600 van je laptop ook niet kinderachtig is qua prestaties.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

ja maar wat is in joun ogen niet lekker? FPS?

Verwijderd

Topicstarter
Is het slim om Windows een restore van de drivers te laten doen? En zo ja, kan dit vanuit de Msdos prompt?

Edit: ja inderdaad hij hapert behoorlijk....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Rivatuners, maar wat kan ik precies testen dan? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:08:
Is het slim om Windows een restore van de drivers te laten doen? En zo ja, kan dit vanuit de Msdos prompt?

Edit: ja inderdaad hij hapert behoorlijk....
Hij hapert behoorlijk, als in vastlopers? Of overnieuw opstarten of als in hij staat af en toe effe stil en gaat dan weer verder?
Als het het laatste is, hoeveel processorverbruik heb je? (Ik heb je andere topic ook ff doorgelezen ;) )
En aan welke processen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:13:
[...]

Hij hapert behoorlijk, als in vastlopers? Of overnieuw opstarten of als in hij staat af en toe effe stil en gaat dan weer verder?
Als het het laatste is, hoeveel processorverbruik heb je? (Ik heb je andere topic ook ff doorgelezen ;) )
En aan welke processen?
Hij hapert behoorlijk als in dat hij ff vastzit en weer verder gaat, en heel af en toe valt het systeem in een keer uit, niet echt een vastloper dus....

Ik kan mijn processorverbruik volgens mij niet tegelijkertijd bekijken.. ik kan alleen het spel uit als ik het op pauze zet.

Ik weet wel dat er bijna geen processoractiviteit is als ik geen spel speel

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:18 ]

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10-2025
Ik zou eerst maar eens aan je processor gaan denken als ik jou was. Intel processors beginnen te throttlen als die dingen te heet worden. Dit lijkt me meer voor de hand liggend dan je videokaart.

Aangezien je processor vrij heet is... dit kan stressed nog wat toenemen, naar de 75 graden. Dat is geloof ik de max voor een prescott

Dat het systeem uitgaat kan ook heel goed aan je koeler liggen. Mijn oude moederbord had de functie om uit te schakelen als de processor 85 graden haalde.

[ Voor 20% gewijzigd door WillemJanJansen op 01-03-2006 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helpt het schoonmaken van mijn koeler? Mijn koeler draait nu redelijk stabiel namelijk op 2600 toeren dus die lijkt me niet kapot..?

Of zal ik echt naar een andere koeler moeten?

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
al nVidia drivers ipv de standaard Windows drivers? Klein detail, maar het is het vaak wel...

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Forceware drivers.. is dat goed?

Ik merk trouwens dat m'n GPU fan een beetje aanloopt soms, een kleine tik op de systeemkast helpt dan wel ff... maar dit kan het probleem niet zijn toch?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:44 ]

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-01 23:13
Check je 12-Volt lijnen enzo is, volgens mij is je voeding te zwak ....

En check voor de zekerheid ook je temps eens ...

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:20:
Helpt het schoonmaken van mijn koeler? Mijn koeler draait nu redelijk stabiel namelijk op 2600 toeren dus die lijkt me niet kapot..?

Of zal ik echt naar een andere koeler moeten?
Ja dat kan zeker helpen, een koeler vol stof koelt slecht ;)
tip: met Everest kun je meestal ook redelijk goed je cpu temperatuur uitlezen.
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:41:
Ik heb Forceware drivers.. is dat goed?

Ik merk trouwens dat m'n GPU fan een beetje aanloopt soms, een kleine tik op de systeemkast helpt dan wel ff... maar dit kan het probleem niet zijn toch?
Anders maak je je kast gewoon eens schoon van binnen? Een oververhitte videokaart kan ook tot schokken leiden, omdat deze zich dan even uitschakeld op het moment dat deze te heet wordt.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
CPU: 2994 Mhz niet overgeklokt

Case temp: 34 graden
Cpu temp: 65 graden nu (alleen firefox & msn)

Core 0 -> 1,35v
Core 1 -> 0v (geen reading?)
+12v -> 11,98v
+5v -> 5.05v
+3.3v -> 3.39v
-12v -> 0v (geen reading?)
-5v -> 0v (geen reading?)

Fan 1 (case fan uitgaande lucht) -> 1180 rpm (net gekocht, werkt prima)
Fan 2 (cpu fan) -> 2636 rpm (volgens mij heel vies, maar draait wel constant)

De metingen zijn vrijwel gelijk over alle proggies en in de bios, op 1 ding na, en dat is het -12voltage. Bij Hmonitor geeft ie -14,24 volt aan bij -12v....

En de kast heb ik al meerdere malen schoongemaakt, alleen de CPU fan nog niet, die durf ik niet los te halen....

M'n GPU fan kan ik manual instellen. Bij 100% hoor ik hem ratelen, bij 50% niet. Dit is een duidelijke oorzaak denk ik dus...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 17:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:10:
[...]

Ik heb nu Rivatuners, maar wat kan ik precies testen dan? :P
klik op het driehoekje bij forceware detected, klik dan op het videokaartje
Dan vink je Enable Driver-Level hardware overclocking aan, en post je screens van Standaard 2d en Power 3d.

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

65 graden voor een cpu die niets aan het doen is, is veel te hoog. Bij gamen zit ie zo boven 70 graden en bij 75 (dacht ik?) begint het terugklokken. Zet gewoon eens de stofzuiger op je cpu koelblok, effe het stof eruit.

Dat je gpu fan ratelt is niet persé erg voor de koeling, de ventilator is in onbalans of er is een lager versleten. Dit geeft herrie, maar heeft geen ernstige gevolgen voor het toerental (wel voor de levensduur van de fan).

🖥️ | 🚗

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-02 16:54
Dit probleem heb ik ook als ik een score op futuremark post. Trek je er niets van aan. Maar ik denk dat je spellen langzamer lopen door je voeding. Niet genoeg power is terugklokken van de gpu.

Verwijderd

djkorpo schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:24:
Dit probleem heb ik ook als ik een score op futuremark post. Trek je er niets van aan. Maar ik denk dat je spellen langzamer lopen door je voeding. Niet genoeg power is terugklokken van de gpu.
Hij poste net nog voltages (jaja ik weet prog voltages zijn niet super) maar die zaten rond de 12v, en zover zitten die proggies er nooit naast :)
Die voltages zitten wel goed hoor IMO.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:06:
[...]

Het lijkt me vreemd dat de voeding te zwak is en daardoor de GPU proc. snelheid terugklokt, dan kreeg je eerder bsod 's enzo,
en ik denk dat zijn voeding het wel trekt, ik heb ook een 300 w voeding:
p4 3,2 ; 1Gb ddr, 2 *160 GB WD, DVD brander, DVD speler, kaartlezer en wat usb meuk, en dat gaat ook goed.

Ik denk dat het een software foutje is, probeer anders met een ander programma je gpu snelheid uit te lezen..
Het hangt ook zeker van het merk voeding af. Een A merk kan het nog wel trekken, maar een of ander B merk gaat hier toch zeker moeite mee hebben. Lijkt me niet verkeerd om eens met een andere voeding te testen als dat mogelijk is.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:35

Theo

moederbord

EyeWitness schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:52:
Check je 12-Volt lijnen enzo is, volgens mij is je voeding te zwak ....

En check voor de zekerheid ook je temps eens ...
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:57:
CPU: 2994 Mhz niet overgeklokt

Case temp: 34 graden
Cpu temp: 65 graden nu (alleen firefox & msn)

Core 0 -> 1,35v
Core 1 -> 0v (geen reading?)
+12v -> 11,98v
+5v -> 5.05v
+3.3v -> 3.39v
-12v -> 0v (geen reading?)
-5v -> 0v (geen reading?)
wat voor spanning staat er op de 12V als je met een (goede) multimeter gaat meten? Bios kan het soms fout hebben en je kan niet aflezen als de cpu@ 100% load is. Alle windowsproggies
lezen ook vaak fout af. Alleen een multimeter aan de voeding geeft nooit fouten.
Wat voor voeding heb je eigelijk, behalve dan "een 300W" voding"? Een sweex voeding van 300Watt staat qua stroom gelijk aan een A merk 200 Watt voeding, die dingen zijn echt bagger (q-tec en no-name rommel trouwens ook) volgens mij is 300 watt (van een a merk) wel erg weinig

Betreft de forceware, heb je ook één van de laatste forcewareversie geïnstalleerd?? (laatste is 81.92).

Nu met WP, PV, EV en PC

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

djkorpo schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:24:
Weet je dat zeker? Ik ken alleen terugklokken in geval van hitte. Bij een gebrek aan vermogen van de voeding zal een systeem doorgaans rebooten of compleet uitvallen.

🖥️ | 🚗

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-02 14:37
Heb je de PC zelf in elkaar gezet? Lijkt wel of je koelpasta vergeten bent oid.
Die 10MHz zal wel verkeerde reading zijn. Dat zou nog minder dan 10% van me Voodoo3 zijn :*).
Ik denk inderdaad dat het aan de intel speedstep ligt en je proc idle lekker 3GHz draait en als het nodig is instort naar 1,5GHz of iets dergelijks. Heb je geen andere PC om de graka te testen?

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Verwijderd

MadMarky schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:37:
[...]

Weet je dat zeker? Ik ken alleen terugklokken in geval van hitte. Bij een gebrek aan vermogen van de voeding zal een systeem doorgaans rebooten of compleet uitvallen.
Hier heeft madmarky gelijk in. ;) Voor zover ik weet valt gewoon het systeem uit ipv terugklokken.

Heb je al je pc ontstofd? ;)
Wat je ook kan proberen is met je kast open draaien, en dan kijken of je dezelfde problemen/ temps krijgt.
Waar ik eigenlijk op doelde met het kijken naar je proc verbruik, welke processen er aktief zijn, misschien dat je spyware op je pc hebt staan, waardoor (ook buiten spellen) problemen kunnen optreden. En ik wilde het uitsluiten dat het dat was..

Wat ook nog kan is dat je temperatuur van je proc verkeerd afgelezen wordt. Als je je hand voor je achter je ventilator van je proc houdt (Nee niet erin ;) dan gaat ie ratelen ) voel je dan duidelijk warme lucht, een stuk warmer dan de kamertemperatuur? Dan zal je temperatuur van je proc wel kunnen kloppen, en zal het te warm worden

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ga het eerst ff beter schoonmaken dus... :)

Kan ik de koelfan + koelvinnen gewoon van m'n processor afhalen, schoonmaken en daarna weer terugzetten? Hoe zit het dan met die koelpasta die zich ook ergens in m'n bak moet bevinden?

Ik heb een Asus P4P800-VM moederbord met een Pentium 4 3.0 Ghz (HT) processor met een standaardkoeler (geloof ik) -> hij heeft twee hendels..

ik heb voor zover ik weet geen virus of spyware ofzo. Elke dag loopt er een up-to-date scan en alles zit dicht met Zonealarm Security Suite.

M'n processor wordt ook wel degelijk warm, en hij viel ook soms uit toen ik geen rekening hield met de temperatuur. Ik ga dus eerst zorgen dat die koelvinnen ook wel goed gekoeld worden en niet onder het stof zitten...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 16:37 ]

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De koelvinnen (heatsink) zou ik lekker laten zitten, de fan zelf kun je er vaak met een paar schroeven afhalen.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
maar die heatsink is volgens mij vies. En dat stof zit goed vast heb ik aan m'n casefan gemerkt :)

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Hmm, raar dat jouw p4 zo warm wordt.

Mijn Northwood @ 3,0 ghz (non-oc'ed) is nu na het stressen (net ff bf2 gespeeld) 48 graden... idle niet boven de 35 graden... weird? 8)7 (stock coolers) :)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net die zooi eraf gehaald, maar die pasta is dus vrijwel op :)

Ik ga zo ff nieuwe erop spuiten en ff die heatsink schoonmaken.

Die pasta moet in een kruisje gespoten worden en vervolgens uitgesmeerd zodat er overal wat zit op de processor? Maar wel zo dun mogelijk?

Verwijderd

Ja de pasta moet er heel dun op zitten , wat veel mensen doen is in hte midden van de core ongeveer een druppel zo groot als een rijstkorrel , als je dan de heatsink erop duwt verspreid de pasta zich netjes overal !
Eventueel een andere koeler kan ook geen kwaad , zijn er al vanaf een 20 euro en scheelt ook heel veel in geluid , draai hier zelf met een zalmann 7700 CU en die hoor je idle bijna niet , tijdens gamen gaat hij wel op 100 % en dan is het nog steeds acceptabel .

Succes ermee

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-02 12:31
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:19:
[...]

Hier heeft madmarky gelijk in. ;) Voor zover ik weet valt gewoon het systeem uit ipv terugklokken.
Ik was ook altijd in die veronderstelling. Totdat ik steeds meer tweakers hoorde roepen dat vanaf bepaalde serie's, videokaarten zich terugklokken bij te weinig prik.
Kheb er zelfs een topic voor gestart.
Videokaarten & voeding

Na wat speur werk kwam ik min of meer tot de conclusie dat nvidia deze functie vanaf de 6XXX serie
toepast in hun kaarten.
Mijn inziens zou het wel degelijk aan de voeding kunnen liggen. Maarja, dat zou de topicstarter moeten testen....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:58

dodo79

witte dikke tonnie

MensionXL schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:09:
Hmm, raar dat jouw p4 zo warm wordt.

Mijn Northwood @ 3,0 ghz (non-oc'ed) is nu na het stressen (net ff bf2 gespeeld) 48 graden... idle niet boven de 35 graden... weird? 8)7 (stock coolers) :)
zo vreemd is dat niet hoor, northwoods worden eenmaal niet zo warm.
Hij zal wel een presscot hebben, en die worden wel erg warm.

omdat het kan!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een P4 3.0 Ghz (HT) processor. Er staat me iets van bij dat het de laatste van een bepaalde serie was (die tot 3.2 Ghz ging ofzo). Daarna kwamen de 3.0 + 3.2 + 3.4 + 3.6 + 3.8 van een andere serie. Wat voor een heb ik dan? :9

Moet ik eerst de restjes hard geworden pasta wegkrabben (of borstelen met een tandenborstel) voor ik de nieuwe pasta erop doe?

p.s. hoeveel verschil (in graden) maakt zo'n Zalman t.o.v. mijn (lees: een goedwerkende) stock Intel cooler? :*)

M'n voeding is volgens de mensen van Mycom gewoon goed. 300 watt van Aopen die standaard in de kast zit. Ik heb maar 1 harddisk, 1 DVD RW drive en 1 videokaart en een muis en gamepad op de usb, verder bijna niets. M'n bios geeft 11,98v aan bij +12v (alleen Hmonitor geeft ook -12v waardes weer. Deze is wel -14,34v (en dus rood) ofzo)

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:01:
[...]

Ik was ook altijd in die veronderstelling. Totdat ik steeds meer tweakers hoorde roepen dat vanaf bepaalde serie's, videokaarten zich terugklokken bij te weinig prik.
Kheb er zelfs een topic voor gestart.
Videokaarten & voeding

Na wat speur werk kwam ik min of meer tot de conclusie dat nvidia deze functie vanaf de 6XXX serie
toepast in hun kaarten.
Mijn inziens zou het wel degelijk aan de voeding kunnen liggen. Maarja, dat zou de topicstarter moeten testen....
apart, ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk? Ik kende alleen het terugclocken bij te hoge temperatuur..?
Tsja volgens mij moeten de oude restjes koelpasta er wel af, maar hoe, geen idee? In ieder geval wel voorzichtig ;). En dan moet de nieuwe laag koelpasta lekker dun aangebracht worden, dat wel..

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:12:

Moet ik eerst de restjes hard geworden pasta wegkrabben (of borstelen met een tandenborstel) voor ik de nieuwe pasta erop doe?
Grote resten pasta kan je eraf krabben (wel voorzichtig zijn!) OVerige resten kan je doen met wasbenzine of pure alcohol (isopro nog wat?).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• RoD
  • Niet online

RoD

Isopropanol :)

• ChojinZ

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:12:
Ik heb dus een P4 3.0 Ghz (HT) processor. Er staat me iets van bij dat het de laatste van een bepaalde serie was (die tot 3.2 Ghz ging ofzo). Daarna kwamen de 3.0 + 3.2 + 3.4 + 3.6 + 3.8 van een andere serie. Wat voor een heb ik dan? :9

p.s. hoeveel verschil (in graden) maakt zo'n Zalman t.o.v. mijn (lees: een goedwerkende) stock Intel cooler? :*)

M'n voeding is volgens de mensen van Mycom gewoon goed. 300 watt van Aopen die standaard in de kast zit. Ik heb maar 1 harddisk, 1 DVD RW drive en 1 videokaart en een muis en gamepad op de usb, verder bijna niets. M'n bios geeft 11,98v aan bij +12v (alleen Hmonitor geeft ook -12v waardes weer. Deze is wel -14,34v (en dus rood) ofzo)
Hoeveel cache heeft je cpu? 512kb = northwood proc, 1mb = prescot.
Bij de northwood 3 ghz zijn verschillende soorten stockcoolers geleverd, sommige met een rondvinnen ontwerp met een koperen kern, die koelen over t algemeen beter. En er zijn er ook met enkel aluminium. Ook zijn die eerste temp gestuurd(maar ook niet altijd). Om een lang verhaal kort te maken je weet eigenlijk nooit echt wat je hebt.
Hoeveel graden het zal schelen hangt er helemaal vanaf, omgevingstemp, ruimte in je kast en airflow, welke zalman je neemt. Ook de flower modellen van zalman (7000 enz) moet je goed schoonmaken, want daar komt ook een mooie baard in te zitten na een tijdje.

Die voeding is in de meeste gevallen prima, maar ook die kan vol stof zitten en daardoor minder presteren. En daar kan hij uiteindelijk ook aan onderdoor gaan.

I, for one, like Roman numerals

Pagina: 1